فرمانده تیپ مستقل 130خراسان شمالی گفت: همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته ارتش و روز نیروی زمینی مراسم رژه نیروهای مسلح ارتش، سپاه، نیروی انتظامی ومرزبانی در صبح روز جمعه ۲۹ فروردین در بلوار مصلی بجنوردبرگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد،علیرضا صادقی اصل در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه به مناسبت سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و در پیش بودن هفته ارتش 29 فروردین روز نیروی زمینی قهرمان که یادآور پیام تاریخی بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی حضرت امام(ره) در دفاع از ارتش همیشه سرفراز است، گفت: برنامه‌هائی از سوی تیپ 130 شهید دلجویان ارتش بجنورد برگزار می شود.

وی افزود:در این ایام ،برگزاری مسابقات تیر اندازی ودومیدانی ،تجلیل از خانواده های شهدا،دیدار با آیت الله مهمان نواز وامام جمعه استان،اهداخون کارکنان تیپ،گلباران مزارشهدا ،حضورامیر آذریان در صداوسیمای استان ومراسم رژه روز 29فروردین وسخنرانی امیر اذریان واستاندار در این مراسم از برنامه های این هفته است.

وی همچنین از جابجایی مزارشهیدبیک محمد کلابی به محل تازه تاسیس روستای کلاب در هفته ارتش خبرداد وگفت: این شهید گرانقدردر منطقه شلمچه به شهادت رسیده است./ش

برچسب ها: رژه ، ارتش ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.