والیبالیست متین ورامین در حاشیه مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا گفت: اگرچه سطح کیفی این مسابقات بسیار بالاست اما بازیکنان متین ورامین اجازه کار را به حریفان نمی دهند و تنها به قهرمانی فکر می کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، وحید سیدعباسی در حاشیه مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا اظهار کرد: سطح مسابقات این دوره بسیار بالاست. چند تیم فراتر از انتظار ظاهر شدند و بازیکنان خارجی خیلی خوبی دارند. شرایط کیفی بازی ها امسال بسیار بالاست. اما ما هم تلاش می کنیم به قهرمانی در این دوره از مسابقات دست پیدا کنیم.

وی افزود: خوشبختانه تیم ما ترکیب کاملی در اختیار دارد. تیم متین در هر پستی یاران خوب ایران را دارد. بازیکنانی که ما داریم اجازه کار کردن به حریفان را نمی دهند. در بازی اول با ژاپن از طبیعی بود که قدری زمان لازم است که تیم ما به شرایط مطلوب برسد. البته ژاپنی ها هم خیلی تلاش کردند و یک ست برنده شدند. در بازی آخر هم با لبنان شاید بازیکنان ما قدری حریف را دست کم گرفتند و کار را تمام شده دانستند وگرنه می توانستیم بازی را در سه ست متوالی ببریم.

سیدعباسی ادامه داد: خیلی خوشحالم که در کنار بازیکنان بزرگ تیم والیبال متین در این مسابقات شرکت می کنم. از همین بابت انگیزه زیادی دارم تا در مسابقات بهترین بازی خود را انجام دهم.

والیبالیست متین ورامین خاطرنشان کرد: خودم شخصا از شرایط میزبانی فیلیپینی ها راضی هستم. فقط تغذیه در اینجا اذیت کننده است. اینقدر فست فود خوردیم که شبیه ساندویچ شدیم. چاره ای هم غیر از این نداریم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سیدعباسی ، والیبال ، متین ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار