رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: در صورت موافقت فدراسیون جهانی فیلا، مازندران شایستگی میزبانی جام کشتی آزاد باشگاه های جهان را دارد.

 

علی اصغر ثمربخش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: جویبار به عنوان یکی از شهرهای المپیکی جهان که چهار کشتی گیر را در بازی های المپیک 2012 لندن داشت، می تواند میزبان رقابت های جام باشگاه های جهان شود.

وی با اشاره به اینکه مازندران پایتخت کشتی ایران محسوب می شود ، تصریح کرد: از فدراسیون و به ویژه رسول خادم که خود از مدیران موفق کشتی است تقاضا داریم که در این زمینه با رایزنی با فدراسیون جهانی فیلا، هیئت کشتی مازندران را کمک کنند.

رئیس هیئت کشتی مازندران در ادامه از توانایی بالای مسئولان و همچنین میزبانی شایسته مازندرانی ها گفت: در صورت موافقت فدراسیون جهانی فیلا مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه های جهان آذر ماه با حضور 24 کشور در جویبار برگزار می شود.

ثمربخش از حضور6 کشتی گیر مازندرانی در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزگسالان قهرمانی آسیا خبر داد و افزود: این مسابقات که اوایل اردیبهشت ما به میزبانی قزاقستان برگزار می شود، پنج کشتی گیر در رشته آزاد و یک کشتی گیر در رشته فرنگی در ترکیب تیم ملی به میدان می روند./س


برچسب ها: مازندران ، میزبانی ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.