نمانیده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در پی عدم حضور شرکت هواپیمایی اترک در فرودگاه بجنورد از مسئولین استان خواست برخورد قانونی انجام دهند.


قاسم جعفری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد  افزود: شرکت هواپیمایی اترک مجوز خود را برای استان خراسان شمالی گرفته است و به بهانه غیر فنی از حضور در فرودگاه بین المللی بجنورد خودداری کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مسئولین این شرکت قول داده اند با تعمیرهواپیما در بجنورد پرواز داشته باشند خاطر نشان کرد: اما بهانه هایی چون باند فرودگاه از مواردی بوده است که به عنوان دلیل عدم حضور خود مطرح کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به لغو پرواز های دوشنبه و جمعه از فرودگاه بین المللی بجنورد به تهران افزود: ما انتظار پیگیری انجام دو پرواز رفت و برگشت در بجنورد را داشته ایم اما متاسفانه ضمن عدم تحقق این خواسته اخیرا اعلام شده است پرواز روزهای دوشنبه و جمعه نیز لغو شده است.

جعفری تصریح کرد: از شرکت هواپیمایی آسمان خواسته ایم حد اقل تا زمان تعمیر هواپیمااین پرواز ها فعال باشد.

وی ضمن تاکید بر پیگیری مسئولان استان در این خصوص در ادامه اظهار داشت: حمل و نقل هوایی در خیلی از بخش ها چون سرمایه گذاری یک ضرورت است زیرا عاملی در جهت حضور سرمایه گذاران در استان است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.