عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: با حمایت همه جانبه از دولت در همه عرصه‌ها، انتظار داریم با تمامی توان در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار بایستند و بدانند که آنها به ویژه آمریکای جنایتکار هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سید سعید زمانیان نماینده مردم شهرکرد در مجلس در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: ضرورت توجه به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و اقدام عملی به منویات معظم له در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است که می‌تواند راهگشای تمام مشکلات کشور باشد.
 
وی افزود: امروز راه نجات کشور توجه به اقتصاد مقاومتی و فرهنگ و عمل به آن است هم چنین خودباوری و توجه به درون می‌تواند ما را از همه مشکلات رهایی بخشد نه نگاه به بیرون. بیرونی‌ها برای ما چیزی نداشته و ندارند آنها به دنبال منافع خود هستند و در این راستا از هیچ جنایتی پرهیز نمی‌کنند. استکبار و در رأس آنها آمریکا و ایادی‌اش هیچ زمانی قابل اعتماد نبوده و نخواهند بود.
 
نماینده مردم شهرکرد تاکید کرد: با حمایت همه جانبه از دولت در همه عرصه‌ها، انتظار داریم با تمامی توان در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار بایستند و بدانند که آنها به ویژه آمریکای جنایتکار هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
 
وی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: بارها در دولت‌های مختلف فریاد زده‌ایم که استان محروم و مظلوم دچار یک سری سوء مدیریت‌هایی کشوری است این در حالی است که مردم ما دچار بی‌عدالتی و بی‌توجهی شده‌اند بارها فریاد برآورده‌ایم که کارهای خلاف و غیرقانونی را تعطیل کنید، در رابطه با تونل‌های گلاب 2 و بهشت به معاونت‌های مختلف قبل از این که اتفاقی بیفتد نامه نوشتیم  که کارهای غیرقانونی و خلاف را تعطیل کنید اما چیزی جز سومدیریت، بی‌تفاوتی و عدم شفافیت در پاسخگویی ندیده و نشنیده‌ایم.
 
وی ادامه داد: از دولت راستگویان بیشتر از این انتظار است، وزیر نیرو هر روز یک حرف می‌زند، وزیر نیرو هر اتفاقی که بیفتد مسئولیتش با شماست و این را بدانید که اگر شما عمل نکنید ما خودمان اقدام خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که استان‌های محروم چهارمحال بختیاری و خوزستان به نابودی کشیده شود.
 
زمانیان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در زمینه‌های مختلف خواستار رسیدگی به این مشکلات شد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: کمیسیون ، برنامه ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار