زورگیری از دختر و پسرها در نیمه های شب/پسر شرور با لباس نیروی انتظامی دستگیر شد

پلیس توانست پسر شروری را که در نیمه های شب در حال زورگیری از یک دختر و پسر جوان بود دستگیر و به کلانتری انتقال دهد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در پی اخبار و گزارشات مردمی مبنی بر اینکه فردی با لباس نیروی انتظامی در بزرگراه شیخ فضل الله نوری اقدام به اخاذی و زورگیری از خودروهای عبوری و عابران می کند، پرونده ای در این رابطه تشکیل و در اختیار کارآگاهان کلانتری 118 ستار خان قرار گرفت.
 
تحقیقات پلیسی در این خصوص آغاز شد و گشت زنی های هدفمند ماموران به اجرا در آمد. تا اینکه در ساعت 3 و 22 بامداد روز گذشته گشت کلانتری ستار خان حین گشت زنی در بزرگراه شیخ فضل الله نوری متوجه داد و فریاد و استمداد کمک خانم و آقای جوانی در یک کوچه‌ خلوت منتهی به این بزرگراه شد.
 
به دنبال این صدا ماموران وارد کوچه شدند و دیدند پسر جوانی با لباس نیروی انتظامی اقدام به ضرب و شتم این دختر و پسر کرده است و قصد دارد خودرو و اموال با ارزش آنان را به سرقت ببرد.
 
لذا عوامل گشت سریعا وارد عمل شده و پس یک درگیری چند دقیقه با پسر شرور آن را زمینگیر کرده و به کلانتری انتقال دادند.

رئیس کلانتری  118 ستار خان درباره این خبرگفت: در تحقیقات اولیه مشخص متهم به دفعات از دختران و پسران در نیمه های شب زورگیری کرده است.
 
گفتنی است متهم جهت سیر مراحل قانونی و کشف سایر جرائم و شناسایی مالباختگان به پایگاه پلیس آگاهی انتقال داده شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پلیس ، شرور ، انتظامی ، دستگیر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
چه اعتماد بنفسی داشته نامرد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
جای تاسف داره که خبری از گرفتن قاچاقچیان و مواد فروشان نیست خبری از از بین بردن لابراتورهای تولید شیشه نیست خبری از برخورد با دارو خانه هایی که مواد اولیه شیشه را در اختیار تولید کنندگان مواد شیشه می گذارند نیست چرا؟
چرا باشگاه خبرنگاران موضوع مواد مخدر و کم کاری مسئولین را با جدیت پیگیری نمی کند زیرا بزرگترین مشکل و زمینه خلاف و فساد مواد مخدر است
آخرین اخبار