عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: وظایف شورای اسلامی شهر، محدود به تصویب بودجه نبوده و بعد نظارتی آن باید تقویت شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، محمدحسن اسوتچی صبح امروز در نشست علنی صبح امروز شورای اسلامی شهر، با تقدیر از مجموعه شهرداری تبریز، به نامگذاری سال جدید با موضوع «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مدیریّت جهادی» اشاره کرد و اظهار کرد: خوشبختانه زمینه‌های شکوفایی این شعار، در بخش های مختلف مدیریت شهرداری فراهم است.

وی با اشاره به جایگاه موضوعات فرهنگی افزود: طراحی جزئیات ظاهری شهری، باید با توجه بیشتری به موضوع فرهنگ اجرا شود. لازمه این امر، حساسیت و نظارت بیشتری، بر ابعاد مختلف شهر است.

اسوتچی افزود: محوطه میدان ساعت، به عنوان میدان اصلی شهر تبریز باید حاوی پیغام فرهنگی ارزشمند و درخور باشد.

وی تاکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد را خاطرنشان کرد و افزود: تحقق عدالت در بخش های مختلف مدیریت شهری، از ضروریات شکوفایی اقتصاد مقاومتی بوده و جهت گیری قوانین مصوب نباید خارج از این روند باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اضافه کرد: متاسفانه کمیته کارگری در ساختار شهرداری، در دوره های قبل، تضعیف و حتی تعطیل شد. این در صورتی است که فعالیت این کمیته می تواند نقش موثری در پیشبرد اهداف کاری داشته باشد.

وی تاکید کرد: نحوه به کار گیری نیروی کاری، تطبیق مسئولیت با سطح تحصیلات، وضعیت تحصیل درآمدها و صرف هزینه ها و اختصاص حقوق و مزایا، از جمله مواری است که باید با دقت بیشتری مورد نظارت شورای اسلامی شهر  واقع شود.

اسوتچی گفت: وظایف شورای اسلامی شهر، محدود به تصویب بودجه نبوده و بعد نظارتی آن باید تقویت شود.

عضو شورای اسلامی شهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی پیاده روسازی‌ها در قسمت‌های مرکزی شهر گفت: علت کارشناسی اجرای پروژه‌ها باید به صورت دقیق مشخص شود، چرا که اجرای پروژه ها، هزینه آور بوده و  صرف قابل توجه زمان و نیروی کاری را در پی دارد.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
برچسب ها: تبریز ، شورا ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.