استاندار تهران از راه اندازی سه شهرک صنعتی های‌تک (تکنولوژی بالا) با هدف ایجاد صنعت سبز در استان تهران خبر داد.

مهندس حسین هاشمی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 78 درصد از صادرات فنی و مهندسی به استان تهران تعلق دارد که این نشان دهنده نیروهای قوی و توان بسیار بالای پایتخت است.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت‌ها استفاده کنیم و با توجه به اینکه اقتصاد مقاومتی از بخش‌هایی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده‌اند، عملی شدن این موضوع منوط به در صحنه بودن مردم می‌باشد.

وی ادامه داد:مردم نقش اول در اقتصاد مقاومتی دارند و ما موظف هستیم زمینه را برای سرمایه گذاری آماده کنیم که به همین منظور یک مرکز سرمایه گذاری در استان تهران تعریف کردیم و امیدواریم تا دو یا سه هفته آینده راه اندازی شود تا کار مردم در بخش سرمایه گذاری راحت‌تر شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: با افتتاح این مرکز، سرمایه گذاران به جای اینکه به چند اداره مراجعه کنند در این مرکز کارشان تسهیل می‌شود و این یک حرکت عملی در رابطه با اقتصاد مقاومتی است.
وی با بیان اینکه استفاده از تکنولوژی‌ های تک برای سرمایه گذاری مردم در تهران امکان پذیر است، افزود: برای سه شهرک صنعتی جدید، های‌تک (تکنولوژی بالا) را در نظر گرفته‌ایم، مطالعه‌ها برای راه اندازی این سه شهرک انجام شده که پس از ارجاع به وزارتخانه‌ها از دولت مجوز بگیریم.

استاندار تهران اذعان کرد: وقتی مجوز سه شهرک صنعتی "های‌تک" را بگیریم سرمایه‌گذار و کار آفرینان می‌توانند با توجه به مجوز دولت برای صنعت سبز در تهران سرمایه گذاری کنند.

گفتنی است؛ جانمایی سه نقطه از استان تهران برای این سه شهرک صنعتی در برنامه‌های کار و اولویت‌ استانداری تهران است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سهرک ، صنعتی ، تهران ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۰۹:۵۲ ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
خواهش میکنم از این مراکز در استانهای دیگر استفاده کنید. وچون تهران پایتخت ایران است بیشتر سرمایه گذاری مانند صادرات واردات انجام میشود
آخرین اخبار