رييس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبيل گفت: با توجه به ابعاد گسترده و حساسيت بيشتر شعار امسال از سوي مقام معظم رهبري در مقايسه با سالهاي پيش مي توانيم با تكيه بر ظرفیت های داخلی كه از مهم ترين و موثر ترين موارد مي باشد آن را عملياتي نماييم.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه اطلاع رساني توليد وتجارت ايران (شاتا)؛« سيد حامد عاملي» با اعلام اين مطلب ، افزود : رعایت کامل الگوی مصرف، صرفه جویی اقتصادی، فعال نمودن امکانات داخلی، تلاش برای بهره وری بیشتر، توجه به تولیدات داخلی و تلاش های فرهنگی و رسانه ای وسیع برای استفاده از کالاهای داخلي موضوعاتي است كه مي بايست امسال دنبال شود.

به گفته عاملي ؛ايران از نظر منابع طبیعی، انسانی و اقتصادی دارای ذخایر بسیار غنی است و مي توان با مدیریت جهادگونه نسبت به شکوفایی آن ها در جهت توسعه و پیشرفت اقتصادی و فرهنگی کشور گامهاي اساسي برداشت.

رييس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبيل خاطر نشان كرد :   باید تلاش شود تا شاخص بیکاری کاهش يابد ودر اين راستا هدفمندی یارانه‌ها در فاز دوم به گونه‌ای شکل بگیرد تا ضمن اينكه عدالت اجتماعی در جامعه با ترقی لازم همراه باشد .

وي در پايان گفت: بخشی از یارانه‌ها نيز صرف حمايت از توليد و ايجاد اشتغال در جامعه شود تا از يك طرف در زمینه‌ شاخصه‌های توسعه اقتصادی در سطح بالاتری از توسعه اقتصادی برسیم و از طرف ديگر  شاخص بیکاری کاهش يابد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار