منابع آمریکایی فاش کردند دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی خواسته بود به ارتش سوریه در جولان اشغالی حمله کند و کنگره نیز برای حمایت تسلیحاتی از تروریستها بودجه محرمانه تصویب کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، منابع آمریکایی فاش کردند دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی خواسته بود به ارتش سوریه در جولان اشغالی حمله کند و کنگره نیز برای حمایت تسلیحاتی از تروریستها بودجه محرمانه تصویب کرده است. 

 مطبوعات بین المللی آمریکایی و اروپایی به بر ملا کردن تلاش‌های دولت‌های کشورهای اروپایی برای تضعیف سوریه و حمله به ارتش آن ادامه می دهند.

"لوسی عبد الله" گزارشگر شبکه سوریه در گزارشی گفت پایگاه اینترنتی روزنامه "ورلد تریبیون "چاپ آمریکا به نقل از یکی از منابع فاش کرد دولت آمریکا اسرائیل را به حمله به ارتش سوریه ترغیب کرده بود تا جلوی پیشروی ارتش سوریه را به سوی مواضع استقرار تروریست‌هایی که واشنگتن آن ها را به واسطه مربیان سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ( سیا ) آموزش داده بود و مارس گذشته به جولان اشغالی رسیده بودند ، بگیرد.

این روزنامه نوشت آمریکا بیش از هزار تروریست را در چارچوب برنامه ای که واشنگتن در اردن اداره می کند و رژیم آل سعود هزینه آن را می پردازد آموزش می دهد.

روزنامه تایمز چاپ انگلیس نیز این خبر را تأیید کرد و به نقل از یکی از تروریست‌ها نوشت:« من از جنوب سوریه به یک مرکز آموزشی در صحرای اردن منتقل شدم و به مدت 40 روز با مربیان آمریکایی در آموزش سپری کردم و 500 دلار نیز به هنگام ترک این اردوگاه گرفتم .»

تلویزیون سوئیس نیز با یک تروریست سوئیسی مصاحبه کرد.

این تروریست سوئیسی که از طریق اینترنت جذب و به سوریه فرستاده شده بود گفته است :« در سوریه 3 گروه تروریستی فعالیت می کنند. یک گروه دست اندر کار انفجار است و یک گروه نیز سلاح جابجا می کند و می جنگد و گروه سوم نیز دست اندر کار سازماندهی و ارتباطات است.»

وی تأکید کرد آن‌هایی که « جهادی‌ها » در سوریه نامیده می شوند شریعت اسلام را اجرا نمی‌کنند به همین سبب تصمیم گرفت به کشورش بازگردد.

مسئولان امنیتی آمریکایی و اروپایی نیز به تازگی فاش کرده اند کنگره آمریکا به صورت محرمانه و با بندهای سرّی با تأمین هزینه محموله‌های تسلیحاتی برای گروه‌های تروریستی از طریق اردن موافقت کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار