امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن گفت : تحریم هابر خلاف تفکرات استکبارجهانی ، سکوی پرتاب ایران در جمع قدرت های هسته ای جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : دستیابی به انرژی هسته ای باتلاش دانشمندان ایران اسلامی در شرایط تحریم ها بدون وابستگی به قدرت های غرب و شر ق ، صفحه ای زرین از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران به حساب می آید .

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن با اشاره به حضور ایران در بین هشت کشور صاحب انرژی هسته ای در دنیا ، سنگ اندازی های استکبار جهانی را در مسیر پیشرفت ایران امری عادی تلقی نمود و تصریح کرد : ایران اسلامی در کنار عرصه های سیاسی در بخش علمی نیز به فناوری رسیده است .

حجت الاسلام والمسلمین توسلی در ادامه این مطلب اضافه کرد : مسئولان ایران اسلامی در کنار مردم با قدردانی از زحمات دانشمندان جوان این مرز و بوم سد تحریم ها را برای رسیدن به اقیانوس پیشرفت و اقتدار در هم شکستند

امام جمعه پردیس و رودهن در خاتمه با بیان اینکه دستاورد های علمی و فناوری ایران در جوامع بشری به معرض نمایش گذاشته شده است ، اظهار داشت : دانشمندان ایرانی همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس که در دوران جنگ تحمیلی برای ایران اسلامی افتخار آفریدند در عرصه مقاومت در جبهه تحریم ها موفقیت های زیادی را برای کشورمان به ارمغان آورده اند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.