سخنگوی سازمان امدادونجات از مصدومیت و امدادرسانی به 42 نفر در پی حریق یک دستگاه اتوبوس اسکانیا از جمهوری آذربایجان که عازم کربلا بودند خبر داد.

حسین درخشان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص حریق یک دستگاه اتوبوس اسکانیا از جمهوری آذربایجان که عازم کربلای معلا بودند گفت: ساعت 3:35 دقیقه بامداد امروز حریق یک دستگاه اتوبوس اسکانیا از طریق تماس نیروهای مردمی با 112 اطلاع داده شد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: این حادثه که در کوثر کیلومتر 85 جاده اردبیل- سرچم منطقه پل مزرعه مابین تونل 11 و 12 رخ داد 42 نفر دچار حادثه شدند.
 
درخشان در ادامه بیان داشت: پس از اقدامات اولیه نجات 37 نفر از مصدومین تحت درمان سرپایی نیروهای اورژانس و هلال احمر قرار گرفتند و 4 نفر که به خدمات درمانی بیشتر نیاز داشتند با نیروهای اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

** 5 مصدوم از اتباع خارجی زائر کربلا

سرهنگ زهیری در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزئیات حریق اتوبوس اسکانیا حامل زائرین مشهد مقدس گفت: ساعت 3:30 دقیقه بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس اسکانیا حامل 31 مسافر زائر اتباع کشور آذربایجان در مسیر اردبیل در حال حرکت به سمت کربلا بودند دچار حریق شده است.
 
به گفته این مقام مسئول انتظامی موتور اتوبوس به علت نقص و عیب فنی در محل حادثه دچار آتش سوزی شده که به علت گسترش آتش به داخل اتوبوس بلافاصله مسافرین از اتوبوس پیاده شده که به علت اعزام مسافرین به درب خروجی تعداد 5 نفر از مسافرین مصدوم شدند که توسط خودروهای عبوری به بیمارستان منتقل شدند.
 
رئیس پلیس راه استان اردبیل افزود: سه نفر از مجروحین در این حادثه به صورت سرپایی درمان شده و مرخص شدند اما دو تن از آنان که یکی از آنها یک خانم باردار بوده در حال مداوا و در بیمارستان بستری است مابقی مسافرین و راننده و خدمه توسط خودروهای هلال احمر و امدادونجات به محل اسکان موقت در اردبیل منتقل شدند.
 
سرهنگ زهیری خاطرنشان کرد: در این حادثه صددرصد فیزیک اتوبوس به همراه بار مسافرین در آتش سوزی از بین رفته و علت حادثه نیز در دست بررسی است که پس از اعلام کارشناسان پلیس راه و آتش نشانی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حریق ، اتوبوس ، اسکانیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار