برنامه "پاتوق اقتصادي" يكشنبه 24 فروردين ماه با موضوع بررسي وضعيت صنعت خودرو تحويل آن برروي آنتن شبكه راديويي اقتصاد مي رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو اقتصاد؛ صنعت‌ خودرو، به‌ لحاظ نقش‌ حساس‌ آن‌ در زندگی‌ افراد جامعه‌، سودآوری‌ فوق‌العاده‌، اشتغال‌زایی‌ و گردش‌ مالی‌ وسیع‌، مورد علاقه‌ و رقابت‌ بسیاری‌ از کشورها و شرکتهای‌ بزرگ‌بین‌المللی‌ است.

این‌ صنعت‌ به‌ سبب‌ پیوند عمیقی‌ که‌ با سایر بخشهای‌ اقتصادی‌ و صنعتی‌دارد و همچنین‌ از پیشرفته‌ترین‌ تکنولوژی‌ جهان‌ بهره‌مند می‌باشد، از اهمیت‌ ویژه‌ای‌ برخورداراست‌.

بررسی‌ وضعیت‌ صنعت‌ خودرو در کشور، به‌ ویژه‌ در بخش‌خودرو سواری‌، دارای‌ اهمیت‌ خاصی‌ است كه  در برنامه " پاتوق اقتصادي" روز يكشنبه 24 فروردين ماه  "دكتر اميرحسين كاكايي"  كارشناس اقتصادي و مدرس دانشگاه علم و صنعت  و "مهندس فرهاد به نيا" فرهاد به نیا، عضو هیأت مدیره انجمن سازندگان قطعات ميهمانان برنامه خواهند بود و در مورد وضعيت صنعت خودردو تحويل آن و ... بحث و گفت و گو مي كنند.

گفتنی است، "پاتوق اقتصادي " كاري از گروه اقتصاد،دانش و پيشرفت شبكه اقتصاد است كه با محوريت بررسی موضوعات روز اقتصادی کشور يكشنبه ها ساعت 18:05 به مدت 55 دقيقه  برروي موج اف ام رديف98 مگاهرتز از راديو اقتصاد پخش مي شود.


انتهای پیام/اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار