مهدی رحمتی دروازه‌بان تیم استقلال امیدواری زیادی داشت که بتواند در ترکیب تیم ملی ایران به میدان برود اما به احتمال فراوان این اتفاق رخ نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهدی رحمتی دروازه‌بان تیم استقلال امیدوار بود که پس از رفع مشکلات با کی‌روش بتواند به اردوی تیم ملی دعوت شود و تیم ملی را در جام‌جهانی همراهی کند، اما این اتفاق رخ نمی‌دهد و عنوان شده است که احتمال حضور رحمتی بسیار کم است زیرا این دروازه‌بان در بازی آخر تیم استقلال عملکرد ایده‌الی نداشت و در کل نیز وضعیت خوبی در تیم ملی ندارد و کی‌ روش همچنان از وضعیت وی و مسائلی که عنوان شده رضایت ندارد و کدورت بین آن‌ها حل نشده است.

شایان ذکر است، هواداران تیم استقلال امیدواری داشتند که این دروازه بان در تیم ملی حاضر شود و نماینده ی آبی‌ها در جام‌جهانی برزیل باشد، اما این اتفاق قرار نیست رخ دهد و رحمتی در اردوی تیم ملی که قرار است 25 فروردین آغاز شود حضور ندارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رحمتی ، کی روش ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۹ آذر ۱۳۹۴
عجیبه که اینقدر اصرار میکنید کسی دعوت بشه که تو انتخابی جام جهانی وقتی دید احتمال صعود به جام جهانی کم شده ناز داد و با تیم ملی کشورش ادامه نداد. کی روش داره بهترین کارو میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
شهریار
۲۱:۴۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
کی روش اگه موفقیت تیم ملی رو میخاد کسی بهتراز رحمتی نیست .رحمتی مرد میدانهای بزرگ است کافی است به تیم ملی دعوت شود ببین چقدر اماده میشود.اگه کی روش دعوتش نکند یعنی بهاندادن به تیم ملی واین برای ما ایرانیها غیر قابل بخششه. پس کی روش خودت بهتر میدونی دروازه بان از رحمتی بهتر گیر نمیاد.پس دعوتش کن..
آخرین اخبار