در نظر گرفتن مقتضیاتمان همراه با تبیین سیاست‌هایی برای برگزاری مداوم نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران الزامی است.

احمد شاکری، نویسنده‌ی فعال ادبیات دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به آن‌که البته از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌توان انتظارات متعددی داشت و تبیین آن‌ها به سیاست‌های شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه برمی‌گردد، افزود: همه‌چیز در رابطه با برگزاری مداوم نمایشگاه‌ بین‌المللی کتاب تهران به سیاست‌های نمایشگاه در حوزه‌ی نیازهای بومی مرتبط می‌شود.

وی گفت: ما باید اقتضائات خود با در نظر بگیریم و نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باید بستری برای عرضه‌ی تعاملات فرهنگی در حوزه‌ی کتاب باشد.

این نویسنده اظهار داشت: تا به امروز یک برنامه‌ی تک ساحتی و تک جهتی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دنبال شده و آن عرضه و فروش کتاب بوده است.

شاکری تصریح کرد: اگر در حقیقت متولیان فرهنگی بتوانند شبکه‌های توزیع و تبلیغ درستی در حوز‌ه‌ی کتاب تأسیس و معرفی کنند، دسترسی کامل به کتاب‌ها خواهیم داشت و نیازی به نمایشگاهی با این گسترده در طول سال نیست و چنین نمایشگاهی با این گسترده در طول سال نیست و چنین نمایشگاهی فقط با تأکید در طول سال نیست و چنین نمایشگاهی فقط با تأکید بر تعاملات فرهنگی شکل می‌گیرد.

وی گفت: فرهنگ شبیه به هوایی که در آن تنفس می‌کنیم شده که موجب بقا و دوام ما بوده است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.