گزارشهای جدید نشان می‌دهد ماموران اف‌بی‌آی نیز در عملیات و ماموریت‌های ارتش آمریکا در افغانستان و عراق مشارکت داشته‌اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، گزارشهای جدید نشان می‌دهد ماموران اف‌بی‌آی نیز در عملیات و ماموریت‌های ارتش آمریکا در افغانستان و عراق مشارکت داشته‌اند. 

جدیدترین گزارش‌ها حاکیست اف بی آی با نیروهای آمریکایی در افغانستان و عراق ائتلاف تشکیل داده و در صدها عملیات در این کشورها مشارکت کرده است.

 واشنگتن پست گزارش داد اف بی آی با تشکیل گروه‌های امداد و نجات، صدها حمله و عملیات را در خاورمیانه با فرماندهی نیروهای ویژه آمریکایی هدایت کرده است. اف بی آی با استفاده از رسانه‌های دیجیتال به شناسایی مظنونان و جمع آوری اطلاعات و مدارک و اسناد علیه آنها در این ماموریت‌ها مشارکت داشته است.

 این اسناد برای این جمع آوری می‌شده است تا در صورتی که این افراد به آمریکا منتقل و محاکمه شدند از این مدارک استفاده شود. اف بی آی همچنین مستقیما در ماموریت‌های رزمی و تبادل آتش نیز شرکت داشته است. در این ماموریت‌ها هیچ ماموری از اف بی آی کشته نشده‌اند اما برخی زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار