"کمال قلیچدار اوغلو"رئیس حزب جمهوریت خلق ترکیه گفت اردوغان فاقد خصوصیاتی است که رئیس جمهور ترکیه باید از آن برخوردار باشد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه اینترنتی روزنامه ملیت چاپ ترکیه ، رئیس حزب جمهوریت خلق ترکیه ( سی اچ پی ) گفت : اردوغان فاقد خصوصیاتی است که رئیس جمهور ترکیه باید از آن برخوردار باشد. 

 "کمال قلیچدار اوغلو" در مصاحبه با شبکه خبری الجزیره ترک ، گفت : رئیس جمهور آینده ترکیه باید فردی پاک دست و درستکار باشد و از مقبولیت عمومی برخوردار باشد. وی باید موازنه های جهانی را به خوبی درک کند ، به شهروندان اهمیت دهد و رئیس جمهور همه مردم ترکیه باشد. 

رئیس حزب سی اچ پی گفت : اردوغان خود نیز این موضوع را می داند که فاقد چنین خصوصیاتی است. 

 قلیچدار اوغلو در پاسخ به سوالی درباره حمله هفته گذشته فردی به نام "اورهان اووت" که در مجلس ترکیه به وی حمله و با مشت به صورتش کوبید ، گفت : من درخواست مادر اورهان اووت را که از من خواست از وی شکایت نکنم ، قبول کردم. من از این فرد شکایت نخواهم کرد اما موضوع به لحاظ جنبه عمومی جرم تحت پیگرد قرار خواهد گرفت.

رئیس حزب سی اچ پی گفت : باید این موضوع مشخص شود که چه کسانی پشت پرده این حادثه قرار دارند. 

وی با تاکید بر اینکه باید عاملان پشت پرده شناسایی شوند ،گفت : وکلا و نمایندگان سی اچ پی موضوع را از نزدیک دنبال می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار