مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: امروز وظیفه تمامی مدیران ومسئولان است که باپیروی از رهبرمعظم انقلاب اسلامی ومدیریتی جهادی به اقتصاد و فرهنگ کشورکمک کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،سعادت بهرامی با تبریک سال جدید اظهار کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جدید را به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام‌گذاری نمودند شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان نیز تمام تلاش خود را برای کمک به اجرای این فرمایشات انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: شرکت شهرک‌ها در راستای فرمایشات مهم مقام معظم رهبری و توجه ویژه ایشان به موضوع اقتصاد و ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا از تمامی ظرفیت‌ها برای کمک به اقتصاد استان و کشور بهره گیرد.

رييس هيات مديره شركت شهرك هاي صنعتي استان اصفهان اضافه كرد: تحقق در رشد شاخص هاي اقتصادي بدون در نظر گرفتن مؤلفه هاي مؤثر در آن غير ممكن است و از جمله مؤلفه هاي مهم و اساسي در بحث اقتصاد، توليد ملي و حمايت از توليد ملي و رشد توليد نا خالص است كه اين امر علاوه بر كاهش تورم باعث رونق رشد شاخص هاي اقتصادي مي گردد و علاوه بر آن با ايجاد اشتغال، امنيت اجتماعي، سلامت جامعه، كاهش فساد و حفظ شأن و كرامت انساني جامعه و در نهايت حفظ و صيانت از فرهنگ ملي را بدنبال خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان افزود: برنامه‌ریزی‌های فراوانی انجام گرفته تا از ظرفیت اشتغال در شهرک‌های صنعتی استفاده بیشتری شود تا این‌گونه به اشتغال جوانان کمک کنیم.

بهرامی یادآور شد: در سال جدید تلاش می‌کنیم با توسعه زیرساخت‌ شهرک‌ها و برنامه ریزی بهتر زمینه افزایش تولید و بهره‌وری را فراهم کنیم و امیدواریم با این اقدامات بتوانیم به تولیدملی، اشتغال و در نهایت اقتصاد کشور کمک کنیم.

رييس هيات مديره شركت شهرك هاي صنعتي استان اصفهان با اشاره به وضعیت شهرک‌های صنعتی تاکید کرد: استان اصفهان در بخش صنعت ظرفیت‌های فراوانی دارد، این ظرفیت‌ها در شهرک‌های صنعتی استان بسیار زیاد است و در همین ارتباط تلاش کرده‌ایم با جذب سرمایه گذاران و تشویق صنعتگران از این ظرفیت‌ها به بهترین نحو استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در پایان ابراز امیدواری کرد سال جدید سال موفقیت‌ها در عرصه‌های اقتصادی باشد و با همکاری صنعتگران بتوان به پیشبرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و استقلال کشور کمک کرد.


انتهای پیام/س

برچسب ها: اصفهان ، اقتصاد ، مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.