استاندرار گيلان در بازدید ازکارخانجات ريسندگی و بافندگی فومنات و ريسندگی خاور برلزوم رفع مشکل و تامین نقدينگی این دو واحد تولیدی تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ، محمد علی نجفی گفت : به دليل ظرفيت اشتغال بالا ، ارزآوری ، افزایش ثروت ملی ، نياز به سرمايه‌گذاری کمتر نسبت به ساير صنايع و ارزش افزوده بالا و دسترسی آسان به مواد اوليه مورد نياز ، از توسعه و تقويت صنعت نساجی حمايت می کنيم.

استاندرار گيلان برای افزايش توليد و جذب نيروی کار بيشتر ، خواستار پرداخت تسهيلات سرمايه در گردش از بانک عامل برای واحدهای تولیدی شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سابقه كهن ،برندهای خوشنام ،گيلان بايد حرف اول را در نساجی منطقه و كشور بزند وايجاد شهرك نساجی در استان در همين راستا است.

استاندار گيلان با اظهار تاسف از مشکلات کارآفرينی در صنايع نساجی استان در سال های متمادی گفت: بخشی از اين مشکلات به دليل سوء مديريت ها و همچنين نداشتن سرمايه در گردش مناسب بود که برای رفع اين نواقص آمادگی کامل در استان وجود دارد.

گفتنی است كارخانه ريسندگی خاور با اشتغال به كار 220نفر وتوليد 7 تن انواع نخ در روز ؛ برای افزايش توليد به مقدار 12تن وايجاداشتغال برای 100نفر ديگر به 60ميليارد ريال تسهيلات سرمايه در گردش وخريد ماشين الات جديد نيازمند است.
كارخانه ريسندگی و بافندگی فومنات هم با اشتغال به كار 150 نفر و توليد روزانه 9هزار متر انواع پارچه ، برای افزايش توليد به ميزان 15هزار متر مربع واشتغال 30نفر ديگر به 30ميليارد ريال تسهيلات سرمايه در گردش نيازمند است.


انتهای پیام / س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.