وزیر ورزش و جوانان:

سرخابی‌ها تا پایان سال 93 خصوصی می‌شوند

گودرزی گفت: طی جلسه‌ای که در هفته گذشته با مسئولان خصوصی سازی داشتیم قرار بر این شد که برای خصوصی سازی باشگاه ‌های پرسپولیس واستقلال کارگروهی تشکیل شود که تا پایان سال سرخابی‌ها خصوصی‌سازی شوند.

محمود گودرزی درگفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهارداشت: هفته گذشته با مسئولان خصوصی سازی جلسه ای تشکیل دادیم مبنی بر اینکه جهت خصوصی شدن دو تیم پرسپولیس واستقلال کارگروهی ویژه این مهم تشکیل شود و در این مورد با مسئولان وزارت اقتصاد داشتیم که بتوانیم تا پایان سال 93 سرخابی‌ها را به بخش خصوصی واگذار نماییم.

وی تصریح کرد: از تمام رسانه‌ها و مردم خواهش می کنم که نگاهی تک بعدی به ورزش نداشته باشند و فقط به فوتبال توجه نکنند، چراکه بسیاری از رشته‌های دیگر هستند که برای ما در صحنه‌های مختلف برای کشورمان خوش درخشیدند و توانستند قهرمانان زیادی رابه ورزش کشور معرفی کنند.

وی افزود: بسیار خرسند شدم از اینکه  وزنه برداران جانباز و معلول کشورمان توانستند قهرمان این دوره از مسابقات درکشور امارات شوند البته ما از آنها تقدیر ویژه ای به عمل خواهیم آورد، البته باید تاکید کنم که تقدیر فقط جنبه مادی ندارد بلکه ما در صددیم تا ورزشکاران جانباز و معلول خود را از نظر امکانات رفاهی و بیمه در شرایط مطلوب قرار دهیم اما پاداش نقدی نیز برای آنها درنظر گرفتیم.

گودرزی تأکید کرد: به تمامی مردم خوزستان بابت قهرمانی تیم فولاد در لیگ برتر سیزدهم تبریک می گویم، البته کارشناسان به طور حتم به تجزیه و تحلیل اسلوب موفقیت فولاد در این لیگ خواهند پرداخت اما آنچه که برای وزارت ورزش و مردم مهم جلوه می‌کند این موضوع است که درلیگ برتر چهاردهم شاهد بد اخلاقی‌ها و رفتار‌های نامطلوب در فوتبال نباشیم.



گودرزی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: به همه وزنه‌برداران و جانبازان و معلولین تبریک عرض می‌کنم، ورزشکاران ما کار بزرگی را انجام دادند که البته با شایستگی که از آن‌ها سراغ داریم قابل پیش بینی بود.

طبق قراری که داشتیم و علاقه‌ای که داشتم لازم بود تا این‌جا خدمت برسیم و کمک‌هایی که در توانمان است برای این فدراسیون و ورزشکارانش انجام دهیم که حق زیادی برگردن ما دارند و همچنین از آقای خسروی و

وزیر ورزش و جوانان در خصوص تجلیل از این ورزشکاران گفت: شان و منزلت این ورزشکاران بسیار بالا است و امیدواریم بتوانیم آن‌گونه که شایسته‌ی این ورزشکاران است از این ورزشکاران تقدیم به عمل بیاوریم.

در خصوص فوتبال هم باید از متخصصین این امر نظر بپرسید، اما من به تیم فولاد خوزستان و دست‌اندرکارانش و تیم‌هایی که رتبه‌ی خوبی را کسب کردند تبریک عرض می‌کنم.

امیدوارم همه تلاش کنیم که محیط فوتبال پاک شود البته محیط فوتبال پاک است اما امیدواریم پاک‌تر شود و در فوتبال به مسائل فرهنگی، ادبی، اخلاقی بیشتر توجه شود.

ما رشته‌های زیادی داریم از جمله ووشو، قایقرانی، تیراندازی و ورزش‌هایی دیگر که امیدواریم که بتوانیم در این ورزش‌ها موفق باشیم و در فضای یک بعدی رشد نکنیم، خوب نیست همه‌ی این ورزش‌ها تحت‌الشعاع یک ورزش رشد کنند، ضمن اینکه فوتبال طرفداران زیادی دارد خوب نیست همه‌ی نگاه‌ها معطوف به فوتبال باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، توجه ، بسیار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۰۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
سلام
چرا پولهای ملیاردی به جیب فوتبالستها برود .این پولها بطور مستقیم وغیر مستقیم از جیب دولت خارج می شود.از یک طرف از مردم خواسته می شود از دریافت یارانه ها منصرف شوند .از طرف دیگر قرار دادهای ملیاردی با بازیکنان فوتبال بسته می شود .آیا این کار عادلانه است .تیمهای وابسته به شرکتهای دولتی مانند تراکتورسازی پیکان فولاد نفت راه اهن و...مگر از دولت نیستند .هیچکدام از این تیمها توان بازی دراسیاهم ندارند وتقریبا می بازند.و جزء ایجاد هزینه ی سنگین برای ملت مسلمان وشجاع ایران ندارند.
United States of America
مجتبی
۲۱:۱۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
هرچه زودتر لطفا
چقدر این فوتبالیستها باید از بیت المال پولهای مفت کلان بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
samadi
۲۰:۳۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
اقا جان ماطرفدارا ول کنین این 2تا باشگاه
هی امسال سال بعد امسال سال بعد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
خدا را شکر قهرمانی لیگ به یک تیم شهرستانی رسید . انشاء الله با توزیع درست امکانات ، روزی برسد که مردم استان های کشور از حضور در استان خودشان احساس غرور و شعف نمایند .
Iran (Islamic Republic of)
قرمز
۱۵:۲۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
همه رو به سخره گرفتن
اول هرسال اعلام می کنن تا آخر سال خصوصی میشن اما آخرش هیچی !
دیدیم چه بلایی سر پرسپولیس آوردن
برن دنبال زندگیتون چی میخاین از این مردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
اينقدرازاين حرفهاگفتند كه از چوپان دروغگوهم بدتر شدند
-
محسن
۱۳:۴۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
ریشه بد اخلاقی وسوء مدیریت در وزارت ورزش است!!! لطفا از همان جا شروع کنید.
Iran (Islamic Republic of)
امیراحمدی
۱۳:۳۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
آقای گودرزی "لم تقولون ما لا یفعلون""چرا چیزهایی میگویید که به آن عمل نمی کنید.پایان سال 92 حالا شد پایان سال 93؟!؟!؟!
آخرین اخبار