مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور بانوان:

شناسایی بانوان خلاق و نوآور از اهداف دبیرخانه دایمی زنان وزارت ارشاد است

شناسایی بانوان خلاق ، نوآور و ایده پرداز و بررسی طرح ها و مشکلات موجود در امور بانوان از جمله اهداف راهبردی دبیرخانه دایمی دفتر امور بانوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی "عفت شریعتی"  مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور بانوان با اعلام این مطلب گفت: دبیرخانه دایمی دفتر امور بانوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با دعوت از تمامی بانوان همکار وزارتخانه برای پیشبرد اهداف این دبیرخانه در جهت ایجاد نقش محوری زنان در انجام امور مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی به دنبال ارایه تعیین خط مشی های موثر برای آنان است.
 
وی افزود: در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نام گرفته است ما زنان باید با همت و تلاشی مضاعف در تمامی عرصه ها به ویژه حوزه های فرهنگی و اجتماعی نقشی تاثیر گذار ایفا کنیم.
 
مشاور وزیر ارشاد در امور بانوان با اشاره  به مقام والای حضرت فاطمه و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی متعالی در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، هنری و معنوی برای زنان می تواند چراغ راهی برای سبک زندگی اسلامی ایرانی زنان جامعه باشند.
 
وی با اشاره به برنامه های دبیرخانه دفتر امور بانوان در هفته بزرگداشت مقام زن و همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا(س) ادامه داد: "بررسی فرمایشات مقام معظم رهبری در چگونه زیستن و انتخاب بهترین شیوه برای سبک زندگی در سال جدید" ، "راه اندازی عملیاتی دبیرخانه دایمی کوثر(دبیرخانه دایمی دفتر امور بانوان وزارت ارشاد)" و "اجرای برنامه های ویژه برای میلاد حضرت زهرا(س) از جمله این برنامه ها است.
 
وی افزود: در سال جدید امیدوارم سفرهای استانی با هدف شناسایی زنان توانمند و صاحب ایده در زمینه های فرهنگی، هنری، اجتماعی و ... در سراسر کشور از سوی دفتر امور بانوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مرحله اجرایی برسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرهنگ ، اسلامی ، نقش ، وزارتخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار