جانشین معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رییس جمهور گفت: استخدام پذیرفته شدگان آزمون‌های دولتی در برخی از استان‌های کشور آغاز شده و ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمود عسگری آزاد در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار ما اظهار داشت: مجوزهای استخدامی که قبلاً صادر شده در صورتی که بار مالی آن تأمین شده به اجرا در می‌آ‌ید.
 
وی تأکید کرد: این استخدام‌ها با تأیید بار مالی از طریق معاونت برنامه و نظارت راهبردی رییس جمهور طبق قانون در برخی استان‌ها آغاز شده و جای نگرانی برای پذیرفته‌ شدگان آزمون‌های استخدامی دولتی نیست.
 
جانشین معاونت توسعه مدیریت و نیروی انسانی رییس جمهور اضافه کرد: تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی نیز طبق همین برنامه در حال انجام می‌باشد و این نیروها در حدی که تأمین منابع شود و حداکثر تا 10 درصد منابع انسانی انجام می‌شود.
 
وی گفت: افزایش حقوق 20 درصدی کارکنان در فیش حقوقی فروردین‌ماه اعمال می‌شود.
 
عسگری آزاد تصریح کرد: بعضی از بسته‌های دولتی طبق بند 10 یا 5 ماده 68 قانون فوق‌العاده‌ای را به تصویب رسانده‌اند که بار مالی آن تأمین شده و همزمان با افزایش حقوق سال 93 پرداخت می‌شود.
 
وی تأکید کرد: در ارائه اطلاعات حقوقی کارکنان نمی‌توانیم با سازمان هدفمندی یارانه‌ها همکاری داشته باشیم زیرا بانک اطلاعاتی متمرکزی از حقوق دریافتی کارکنان دستگاه‌های اجرایی نداریم.
 
وی بیان داشت: اصلاحیه قانون خدمات مدیریت کشوری تا اواخر اردیبهشت و زودتر از موعد شورای اداری به دولت ارائه می‌شود.
 
عسگری آزاد ادامه داد: تاکنون تمام بند و ماده قانون بررسی و در صورت نیاز اصلاح شده به استثنای فصل بازنشستگی که با اتمام آن حدود یک چهارم قانون خدمات مدیریت کشوری در صورت تصویب دولت تغییر می‌کند.
 
جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی اظهار داشت: متأسفانه کشور در سنجش میزان فساد اداری ضعیف عمل کرده است ولی با توجه به حساسیت‌های دولت فعلی در معانت توسعه دفتر اختصاصی صیانت از حقوق مردم در مبارزه با مفاسد اداری شکل گرفته است.
 
عسگری آزاد در سال 93 با توجه به نقشه راه شورای نظام اداری توجه به مبارزه با مفاسد اداری در راهکاری منطقی در دستور کار قرار می‌گیرد.
 
عسگری آزاد با بیان اینکه طرح احیای سازمان مدیریت دولتی متوقف شده افزود: پیش نویس طرح ادغام دو معاونت رییس جمهور و ایجاد سازمان مدیریت برنامه در معاونت توسعه تهیه شد ولی با ایراد شورای نگهبان این طرح تا زمان اظهارنظر رییس جمهور متوقف شده است.
انتهای پیام/

برچسب ها: استخدام ، مدیریت ، آزمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۲۲ آذر ۱۳۹۴
سلام شما میدانید بیکاری یعنی چه ایا میدانید امید واهی یعنی چه ما قبولین استخدام استانداری ادربایجان شرقی هستیم در سال 92 ایا انصاف است تا بحال تتکلیفمان مشخص نیست سر کار میرویم یا نه ایا ما میتوانیم برنامه ریزی کنیم ایا دعوت به کار میشویم یا به فکر کار دیگری باشیم هیچ کس هم جوابگو نیست ایا شما میتوانید پیگری کنید لا اقل به خاطر خانواده هایمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
فقط دم از عدالت و دین و مذهب میزنید وجدان و انسانیت و شرفتون کجاست چرا اینجوری با سرنوشت و ارزوهای جوونا بازی میکنید غلط کردیم درس خوندیم شما ک بودجه ندارین چرا جوونا رو الکی تو دانشگاه ها بلاتکلیف کردین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا اینه رسم انسانیت ؟؟؟؟؟؟ خداااا رو فراموش کردین خجالت بکشید .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
من آزمون استخدامي استانداري فارس 26/3/91 پذيرفته شدم مصاحبه هم رفتم ولي هنوز دعوت بکار نشدم. کسي جواب ما را نميده. نه نهاد رياست جمهوري نه استانداري و نه .... کي مي خواد جواب دو سال بلاتکليفي ما رو بده
Kazakhstan
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
با سلام لطفا پیگیر ازمون خرداد 91 استانداریها باشید
بچه های خوزستان دوره کارورزی و آموزش بدو خدمت را هم طی کرده اند ولی متاسفانه استخدام آنها متوقف شده و خبری از دریافت کد مستخدمی نیست.تورو خدا پیگیر باشید . با تشکر فراوان
Germany
هادی
۰۷:۱۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
من 4 ساله استخدام قانونی دولتم دو سالم هست که برام کد مستخدم صادر شده حتی عنوان شغلی و محل کارم هم مشخصه. ولی دعوت به کار نمی کنن 7 ساله لیسانسمو گرفتم و بیکارم تو این هفت سال هر بلایی سرم اومد موهام سفید شد افسردگی شدید پیدا کردم آق والدین شدم هنوز موندم گوشه ی اتاق بلا تکلیف کم کم دارم به فکر خودکشی می افتم. حالا دیگه دعوت به کار ما ممکنه نوشدارو بعد از مرگ سهراب باشه. به کی بگم صدام به جایی نمیرسه
United States of America
شيرين
۱۵:۴۳ ۳۱ تير ۱۳۹۳
سلام بالاخره خدا هم هست شاهد و ناظره جواب ظالم را ميده
Iran (Islamic Republic of)
ناهيد
۱۳:۱۴ ۰۱ تير ۱۳۹۳
چرا ديگه دنبال نمي كنيد كه تكليف استخدامي ها چي شد؟بخدا ما دو ساله بلاتكليفيم
لطفا پيگيري كنيد
Iran (Islamic Republic of)
موسی
۱۴:۵۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
من متاهل 26 ساله دو بجه هم دارم فوق فیلمسازی
دنتال کار میگردم
09135472906
Iran (Islamic Republic of)
عدالت
۱۱:۵۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
ما كه هنوز در سازمان بنادر-بندر خرمشهر شركتي هستيم و هنوز به قرارداد مستقيم تبديل نشديم يه فكري هم بكنيد بابا ما هم انسانيم و در كشور اسلامي زندگي مي كنيم
Iran (Islamic Republic of)
لب مرز
۰۸:۴۲ ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
سلام
اگه قراره برخی استانها بودجشون تامین نشه، من و امثال من که شرایط سنی داریم و در آزمونها دیگه نمیتونیم شرکت کنیم چی؟ توروخدا بگید فکری هم به حال ما بکنند.
Iran (Islamic Republic of)
حدیث
۱۸:۱۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
با سلام و قدردانی از شما
همونطور که باقی افراد گفتند، مسئولان استانی جوابی به ما نمی دهند! ازتون خواهش می کنیم که پیگیر استخدامی های استانداری باشید.
چرا درباره استان هایی که تامین اعتبار شده اند صحبتی به میان نیامده؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
باسلام وخسته نباشیدخدمت کلیه مسئولان باشگاه خبرنگاران جوان
ضمن تشکر بابت پیگیری خبر استخدامی های دولتی خواهشمند است در رابطه با آزمون استخدامی استانداریهای کل کشور به تاریخ26 خرداد 91 هم گزارشی تهیه فرمائید.با گذشت قریب به دو سال از تاریخ برگزاری آزمون کلیه پذیرفته شدگان هنوز سردرگم وبلاتکلیفند.و واقعادر شرایط بسیار بد روحی بسر میبرند.
Iran (Islamic Republic of)
منصور بهرامی
۱۳:۲۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
باسلام .لطفا خواهشمنداست در مورد وضعیت خدمتی بسیجیان قراردادی شمالغرب کشور که بلاتکلیف بمدت هفت سال میباشند پیگیری نمایید.
-
علی
۱۲:۰۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
کاش می گفتید تو کدوم استانها مشکل برطرف شده
United States of America
محمد
۱۰:۵۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
سلام.
با تشکر از پیگیری شما.
فقط یک پیشنهاد داشتم: در دفعه بعدی اگر خبرنگاری با ایشان مصاحبه کرد اینطور شروع کند و سمج باشد که جواب این سوال را بگیرد:
آقای عسگری آزاد جمع خیلی زیادی از مخاطبان ما این سوال را دارند که دقیقا کی استخدام میشوند، گلایه آن ها اینست که الان حدود 1 سال است که تمام جواب های شما به این سوال ها حالت تکراری داشته و فقط گفته می شود باید تامین اعتبار انجام شود.مخاطبان میخواهند بدانند دقیقا چه موقع مشخص میشود این تامین اعتبار.
با تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
ايشالا تمام جووناي تحصيلا كرده مشغول بكار بشن ، من به نمايندگي از نيروهاي قراردادي ميگم به خدا همه اونجور نيستن كه با پارتي اومده باشن سركار اميدوارم تمام قراردادي ها تبديل وضعيت بشن تا ديگه حشون ضايع نشه و امنيت شغلي داشته باشن توي هر اداره نيروهاي مستعدو شختكوش همه از نيروهاي جوون و قراداديهان ، خيلي از رسمي ها فقط خودشونو باد ميزنن ايشالا كه همه بحقشون برسن .
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۹:۴۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
با تشکر لطفا درمورد آزمون استخدامی استانداری سال 91و92 گزارش تهیه کنید بخدا دیگه داریم دیونه میشیم مسئولان استانی جواب ما را هم نمی دهند
Singapore
پرویز
۰۸:۴۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
سلام راست میگن بعضی ازدوستان تورو خدا پیگیر آزمون استانداریها باشید.خیلی ها قبول شدن وهنوز بلانکلیفن
Singapore
پرویز
۰۸:۴۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
سلام راست میگن بعضی ازدوستان تورو خدا پیگیر آزمون استانداریها باشید.خیلی ها قبول شدن وهنوز بلانکلیفن
-
ناشناس
۰۸:۰۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
لطفاپيگيرشويدببينيداين چه افزايشي است كه سه چهارم آن به عنوان مقرري ماه اول سهم صندوق دولت شده است
Iran (Islamic Republic of)
پذیرفته شده پتروشیمی بیستون
۰۷:۲۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
بابا تو رو خدا فکری هم به حال ما پذیرفته شده های آزمون استخدامی پتروشیمی بیستون باشید. 8 ماه پیش امتحان دادیم ولی انگار نه انگار که ما هم آدمیم و به سر کار رفتن دل بستیم. الان چند ماهه که هی جواب سر بالا به ما میدن و هیشکی نیست که بیاد از حق ما دفاع کنه!
به خدا دیگه افسردگی گرفتم
Iran (Islamic Republic of)
نگین
۰۰:۴۲ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
داشتم پیاهمهای همه شما را میخواندم دلم گرفت از این همه نابسامانی و انتظار.ایشالا درست میشه.از نذر شما (فقط خدا) خیلی خوشم اومد"از ته دل ئعا کردم که درست بشه.
United States of America
منتظر
۲۳:۵۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
سلام
تا امروز یک سال و نه ماه و بیست و سه روز که از تاریخ 91/03/26می گذرد و ما پذیرفته شدگان استانداری کرمان در برزخ استخدام قرار گرفته ایم شما را به خدا وضعیت ما هر چه که هست فقط مشخص کنید .چون هر روز اخبار ضد و نقیض می رسه و استرس به ما وارد می شه.پیر شدیم تو این 2سال
Iran (Islamic Republic of)
یک هموطن
۲۳:۴۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
ما دوست داریم قراردادی بمانیم تا دست و بال دولت تنگ تر و محدودتر شود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۳۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
سلام، راسته تا 8 سال دیگه استخدام وجود نداره؟ پس چطور میخواد بیکاری کم بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
شرکت نفتتتتتتتت
۲۳:۳۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
سلام اقا شما را به قران این نتایج استخدامی شرکت نفت رو هم پیگیر باشید که اعلام کنن- شما را به امام حسین
Iran (Islamic Republic of)
محمد طاها
۲۳:۲۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
با سپاس از لطف اعضای باشگاه خبرنگاران.
ممنون که پیگیر درخواست های مکرر ما شدید.
خدا خیرتون بده
فقط ایکاش خبرنگارتون همه شگردهایی رو که بلد بودن به کار میبستن و سوالات رو ریزتر میپرسیدن تا ایشون هم ریزتر جواب بدن.
مخصوصا آزمون استانداری ها
و بازهم ممنون از محبتاتون
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۳۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
با سلام وخسته نباشید بنده در مراحل اسخدامی سال 91و92استانداری زاهدان پذیرفته شدم و تمتم مراحل کارای ان را نیز انجام داده ام وفقط منتظر مجوزهستم که بریم سرکار بعد از دوسال خداییش پیگیری کنید جای دوری نمیره ممنون از شما
جمعی از استخدامی های سال91و92 که آزمون آن 92/01/30برگزارشداستانداری های زاهدان
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۲:۲۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
باسلام و خسته نباشیدبه خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان.از شما تقاضا دارم به پیگیری مربوط به فرآیند استخدام آزمون های دولتی الخصوص آزمون استخدامی استانداری های کل کشور در سال 91که انجام شده و نیز کارای گزینش آن انجام شده است بعد از دوسال چرا هنوز سرکار نرفته اندلطفا پیگیری کرده.با تشکر فراوان جمعی از پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی استانداری درسال 91
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۲۲:۱۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
با سلام
از شما تقاضا داریم ازمون استانداری ها هم پیگیری کنید
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
مهدی ابراهیمی
۲۱:۵۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
سلام من هم از قبول شدگان آزمون استخدامی استانداریها در استان کرمان هستم و 200 هزار تومن از اولین حقوقم رو نذر بازسازی عتبات عالیات کردم از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران عاجزانه درخواست می کنم شمارو به مقدسات شمارو به آقامون امام حسین پیگیر کار ما باشید و بپرسید استانهایی که تامین اعتبار شدند چه استانهایی هستند و بقیه کی تامین اعتبار می شوند تورو به خدا پشت گوش نیندازید که زندگی متاهلی با ماهی 650 هزار تومن قسط و 300 هزار تومن اجاره خونه با حقوقو کارگری خیلی سخته!!! ماهم جای خواهر برادراتون. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۲۱:۵۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
آزمون مالیات رو هم پیگیری کنید .مردیم به خدا
Iran (Islamic Republic of)
بدبخت
۲۱:۴۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
چرا سایت رفاهی امکان ویرایش ندارد من درآمد کل را تقسیم بر تعداد اعضا نکردم
Iran (Islamic Republic of)
مازندران
۲۱:۴۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
با تشکر از پیگیریتون...آیا این مجوز شروع شامل آزمونهای استخدامی استانداری های کشور 91-92 نیز میشود؟؟
Iran (Islamic Republic of)
خوزستان
۲۱:۲۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
از بچه های خبرنگاران جوان کمال تشکر را داریم از اینکه پیامکهای بچه ها رو بی پاسخ نگذاشت.خواهشا این پیگیریها رو ادامه بدید تا ما بدونیم بالاخره تا کی باید صبر کنیم.لطفا از خبرنگارهای شهرستانیتون هم بخواهید که از طریق استانداریها پیگیری کنن.باز هم ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
خبر که خوبه....یکی به داد استخدامی های استان فارس برسه.....آزمون 26/03/1391...........نگرررررررررررررانیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد احمدی
۱۹:۵۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
سلام آزمون استخدامی شرکت نفت سال 92 که قرار بود بهمن ماه نتایج نهاییش اعلام بشه چی شد؟ چرا جوانان با این پتانسیل کار در فازهای عسلویه باید بیکار باشند؟وزیر محترم نفت بیشترین فعالیت در این زمینه را می تواند داشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
قسم به ايه ايه قران لطفا پيگيري كنيد اين تخصيص اعتبار شامل كدوم استان ها و چه ازمون هاي استخدامي شده و نزارين با اين كلي گويي ها ملت رو سرگردان و افسرده كنند ايا شاما ازمون استخدامي استانداري اذربايجان غربي هم ميشه
جان مادرتون جان عزيزتون نمي دونيد چند مدته تو انواع ازمون ها شركت كردن و به اميد قبولي و سركار رفتن چه بلايي بر سر روح و روان و اعصابم گذاشته لطفا پيگيري كنيد شما رو قسم به مقدسات
اهل قسم دادن نيستم و از اين كار هم خوشم نمي ايد ولي در اوج نااميدي يه درخواست عاجزانه دارم پيگيري كنيد
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۹:۲۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
سلام میشه ازشون بپرسید چرا نامه زدند به استانها همه نیرو های شرکتی که قراردادی شدند دوباره شرکتی شوند نمونه بارز آن هم می توانم نیروهای بازرس وزارت صنعت معدن و تجارت نام برد در این شرایط حساس کشور گفته اند قرارداد با شما بسته نمیشود و مجددا شرکتی می شوید
Iran (Islamic Republic of)
پذیرفته شده آزمون استانداری مازندران
۱۹:۰۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
سلام،ازتون خواهش می کنم تا تاریخ شروع به کار پیگیر باشید. 14 ماهه که همش استرس و نگرانی داریم. تو رو خدا کمکمون کنید.
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۸:۴۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
سلام
این موضوع شامل استخدامی های مربوط به کارمندان بخشهای ستادی سازمانهای دولتی مستقر در تهران هم میشه؟
کارشناسی ارشد حقوق خصوصی دارم و به علت معلولیت چند ساله دنبال کار هستم
اسفند 91 در آزمون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی شرکت کردم و اردیبهشت 92 هم در مصاحبه تایید شدم اما یکدفعه همه چی متوقف شد.
-
حسین
۱۸:۴۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
من تو ازمون استانداری توی کرمانشاه قبول شدم و همه مراحل رورفتم 26 خرداد91 ازمون دادیم و الان داره دوسال میشه و خبری نیست
لطفا پیگیری کنید
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
باوفا
۱۸:۳۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
باسلام آیا منظور جناب عسکری آزاد آزمونهای استخدامی استانداری در اسفند 91 رو نیز شامل میشه؟ با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحسن سراج
۱۸:۰۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
با سلام
آخرین حکم سال 1392 من 17492094
حکم سال 1393 من 20355435 ریال
حساب کنید می شود 20 یا .... درصد؟
همه جا همینطور است .من علوم پزشکی شیرازم.!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۴۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
با تشکر از پیگیری شما ، لطفا باز هم پیگیر باشید چون این نوضع الان خیلی طولانی شده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
دراستخدام پالایشگاه نفت اصفهان پس از طی مراحل مختلف آزمون ومصاحبه وتاییدیه پزشگی گفتند حراست با استخدام شما مخالفت کرده بدون اینکه دلیل قانع کننده بیاورند این خبر باعث مشکلات روحی وافسردگی دراین حقیر شده است از دولت مردمی تدبیر وامید تقاضای رسیدگی ورفع تظلم وارده رادارم بعضی از افراد درصدد نارضایتی نسل جوان وبد نام کردن نظام جمهوری اسلامی ورسیدن به اهداف پلیدشان که همانا منزوی کردن مردمست می باشند
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۷:۳۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
این حرفف تازه ای نیست کههههههههههههههههههه 6 ماهه دارن میگن اگه تامین اعتبار بشه استخدام انجام میشه - خب بگید کجاها هست کجاها نیست . من الان از آزمون قبول شدم مدارکمم گرفتند که دعوت کنند مثلا واسه مصاحبه هنوزم خبری نیست . !!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۳۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
آنهايي كه تبديل وضعيت شده اند كي و چه وقت بح حق و حقوق پايان كار سه ساله شان خواهند رسيد؟
Iran (Islamic Republic of)
سجاد از زنجان
۱۷:۲۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
سلام حدود یک سال ونیم میشه در اومدم در آزمون مدیریت شبکه برق منطقه ای استان زنجان ولی هنوز برای مصاحبه نیز دعوت نشده ام.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۲۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
بیشتر از یک سال هست که در آزمون سازمان امور مالیاتی قبول شدم ولی هنوز شروع بکار نکرده ام . لطفا برای وضعیت افراد باقیمانده از قبول شدگان این استخدامی پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۱۷:۰۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
یکی به اینها بگه لطفا درست جواب بدین. کدوم استانها تامین اعتبار شدن؟ آیا بقیه تامین اعتبار میشن یا کنسل میشه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۰۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
خانواده ی ما 4 تا کارشناس و کارشناس ارشد بیکار داره...
خاک بر سر ما که درس خوندیم و هزینه کردیم
Kazakhstan
حسین
۱۶:۴۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
چرا آقای عسگری آزاد واضح درباره تعیین تکلیف آزمون استانداری ها صحبت نمی کنند؟مگر به غیر از پذیرفته شده های آزمون استانداریها، افراد دیگه ای هم هستند که کار و زندگیشون بلاتکلیفه!!!! آقای عسگری آزاد خدارو خوش نمیاد این همه جوان تحصیلکرده مملکت رو اینقدر حقیر کنی که حاضر به صحبت کردن درباره آینده شغلیشون نباشی! فکر کن بچه خودت هم یکی از این جوونایی که تو آزمون قبول شده ولی بی تکلیفه......
Kazakhstan
رامین
۱۶:۳۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
با عرض سلام خدمت زحمت کشان عرصه خبرنگاری خصوصا باشگاه خبرنگاران جوان
آقا توروخدا از مسئولین سوال کنید چرا به طور صریح اعلام نمیکنن که تکلیف آزمون استانداری ها چی شده؟. به فکر تبدیل وضیعت قراردادی ها که غیر قانونی جذب شدن هستن ولی به فکر پذیرفته شده های آزمون استانداری ها نیستند!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مالیاتی
۱۶:۲۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
با سلام و تشکر از شما عزیزان.
از شما تقاضا دارم پیگیر استخدام سازمان امور مالیاتی باشید چراکه تعداد کمی از نیروها رو قبل از عید جذب کردن و برای مابقی هنوز کدی تخصیص نیافته و معلوم نیست کی دعوت بکار صورت بگیره. سازمان مربوطه هم میگه مربوط به ما نمیشه و بایستی معاونت نیروی انسانی رئیس جمهور کد بده .
با تشکر قبلی
Iran (Islamic Republic of)
حق التدریس بد بخت
۱۶:۰۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
با سلام تبدیل وضعیت مربیان فنی و حرفه ای شامل این خبر هست بابا به خدا هفت یاله با 220 هزار تومن با بیمه ناقص داریم تدریس میکنیم دو سال میگن تبدیل وضعیت میشین پس کی با مدرک کارشناسی ارشد از شنبه تا 4 شنبه از 8 تا 12 ظهر ماهیانه 220 هزار تومن حقوق می گیریم به خدا انصاف نیست عدالت نیست حرفمونو به کی بگیم ایها الناس
Iran (Islamic Republic of)
قربان
۱۶:۰۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
بازم دروغ
Germany
هادی
۱۵:۴۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
با تشکر و قدردانی فراوان از مسئولان و خبرنگاران عزیز باشگاه خبرنگاران جوان.
از شما تقاضا داریم به پیگیری و نشر خبرهای مربوط به فرآیند استخدام آزمون های دولتی مخصوصا آزمون استخدامی استانداری های کل کشور در سالهای 91و92 مبادرت و اقدامات خبرنگاری لازمه را انجام دهید.
با تشکر فراوان
جمعی از پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی استانداری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
سلام كاش پيگير مي شديد ايا ازمون هاي استانداري رو هم شامل شده بودجه كدوم ها اختصاص داده شده ملت مرد از بس اطلاعات راست و دروغ لغو وپيگيري قبولي هاي استانداري شد اذربايجان غربي رو هم شامل ميشه تو به مقدسات قسم پيگيري كنيد
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۱۵:۴۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
سلام. نپرسیدین آزمون استانداری ها شامل این موضوع میشه؟
-
فقط خدا
۱۵:۴۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
تورا به مقدساتتون پیگیر ما باشید باشگاه خبرنگاران جوان.... کارشناس ارشدم...در ازمون استانداریها پذیرفته شدم....تمام مراحل رو رفتم...فقط مونده فراخوان کنند...الان دارم مسافرکشی میکنم .....شامل استان کرمانشاه که ازمونش 26خرداد91 بوده هم میشه؟انذر کردم حقوق اول و دوم رو برای دانش اموزان یه روستای دور افتاده در منطقه محروم خرج کنم....پیگیرمان باشید...سپاس
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۵:۴۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
سلام. لطفا باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری کند که آیا منظور همان استخدام های طرح مهر آفرین (آذربایجان شرقی) که راکد شده بود نیز شامل این اجازه استخدام می شود؟ لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
علي
۰۹:۱۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
كي گفته استخدامهاي استان آذربايجان شرقي مهرآفرينه ؟
همش قانوني بوده .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۳۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
با سلام
مشکل از اول تامین اعتبار بوده. اینو که ما از اول میدونستیم. باید میگفت کجاها اعتبار دارن یا اینکه بقیه جاها چه زمانی اعتبار میگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۱۵:۱۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
سلام. نپرسیدین آزمون استانداری ها شامل این موضوع میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
صداقت
۱۵:۰۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
سلام آیا تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی به قراردادی و قراردادی به رسمی ادامه داره وانجام میشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
مرسی از خبر خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
بایستی بیکاران هم فکری اندیشد تبدیل نیروها عادلانه نیست چرا همه نیروهای قراردادی با پارتی وارد ادارات شده اند به اشتغال افراد نسل سوخته فکر کنید...
-
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
آقاي ناشناس شما از حال نيروهاي قراردادي چه خبر داري كه اينطور بيان كرده اي . نيروهايي با بالاترين كارايي و كمترين درآمد و حقوق. نيروهايي كه در مواقعي بايد كار خدماتي هم انجام دهند.
-
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
پس چرا برای استان لرستان استخدامی های استانداری رو گفتید بودجه نیست!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
بردیا
۱۲:۲۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
از زمان روی کار اومدن دولت جدید سازمان ها، وزارت خانه ها و معاونت نیرو انسانی ریاست جمهوری؛ شرکت کنندگان این آزمون ها رو مثل توپ پاسکاری می کنند.. ما می خواهیم تعیین تکلیف بشیم.این خواسته زیادیه؟از این ها گذشته اگه آقایون واقعا دلسوز مملکت هستند،چطوریه که واسه استخدام مردمی که جز خدا هیچ پارتی ندارند این قدر دقت می کنند!!اما به سادگی آب خوردن کسی رو فقط با یه توصیه و بدون سابقه کاری و تخصص مورد نیاز به عنوان مدیرعامل بزرگترین شرکت نفتی تولید کننده قیر خاورمیانه می گذارند؟آزمونی که من توش شرکت کردم مربوط به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بود.هم اطلاع رسانی و آگهی عمومی داده بود و هم اینکه شماره مجوزش جز طرح مهر آفرین نبود.هم آزمون دادم هم مصاحبه، هم گزینش شدم و تایید شدم.چرا باید با اومدن این دولت یک سال و نیم از شروع به کار باز بمونم؟و دچار مشکلات روحی و خانوادگی بشم؟ از خود سازمان هم که پیگیر میشیم میگه ما شدیدا به نیرو نیاز داریم و مجوز دعوت به کار شما رو نداریم!!چرا؟ اگه من هم مثل اون آقای مدیرعامل شرکت نفتی،یه آشنا داشتم همه چیز حل بود نه؟!
آخرین اخبار