دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک گفت: قاضی ویژه برای ساماندهی امور ساخت و ساز و مبارزه با تخلفات قانون شهرداری در شهرستان آبیک تعیین شد و از این پس با متخلفان ساختمانی برخورد جدی می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، جواد یاوری اظهار کرد: تعیین قاضی ویژه برای ساماندهی امور ساخت و ساز و مبارزه با تخلفات قانون شهرداری با همکاری مأموران اجرائیات شهرداری آبیک، برای برخورد شدید و جدی با متخلفان قانون شهرداری در دستور کار قرار گرفته است و از این پس این برخورد تشدید می شود.

وی تصریح کرد: هر زمان پلیس ساختمان و مأموران اجرائیات شهرداری آبیک حکم دهند، بر اساس قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک گفت: همزمان با اجرای طرح مبارزه با متخلفان قانون شهرداری و ساخت وسازهای غیر مجاز، مسئولان شهرداری به ویژه ماموران اجرائیات باید زمینه‌های لازم را برای پیشگیری از تخلف فراهم کرده و نسبت به ساماندهی امور اقدام کنند.

یاوری با اشاره به جایگاه پلیس ساختمان، بر نظارت بیشتر شهرداری و شورای اسلامی شهر بر پلیس ساختمان تأکید کرد و گفت: مطلوب است شهرداری در تقویت پلیس ساختمان و گسترده کردن فعالیت این نهاد بسیار مهم تلاش کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک افزود: نقش شهرداری و شورای شهر آبیک در پیشگیری از وقوع جرم مؤثر و راهگشا بوده است و اگر در زمینه جغرافیای جرم اقدامات لازم صورت گیرد و پیش زمینه ارتکاب جرم با هماهنگی مسئولان شهری رفع شود، شاهد پیشگیری از وقوع جرم و کاهش ارتکاب آن در مناطق آسیب‌خیز و جرم‌ زا می‌شویم.

انتهای پیام/م

منبع: تسنیم
برچسب ها: قزوین ، آبیک ، متخلفان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.