تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس مستند بشردوستی هلال احمر

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس بشردوستی سازمان هلال احمر تا پنجم اردیبهشت تمدید شد و داوطلبان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مسعود آسیما، مدیر روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اظهار داشت: پیشتر آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس بشردوستی 20 فروردین اعلام شده بود که با توجه به استقبال متقاضیان شرکت و درخواست تمدید مهلت ارسال آثار، این مهلت تا پنجم اردیبهشت تمدید شد.

مدیر روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جلوه های نیکوکاری، گذشت، فرهنگ نوع دوستی و بشردوستانه، همکاری و مشارکت داوطلبانه در خدمات عام المنفعه، حفظ احترام و کرامت انسانی، صلح ، دوستی، تفاهم و پیشگیری از خشونت و حفاظت از محیط زیست در راستای حمایت از سلامت انسان ها را از موضوعات و محورهای این جشنواره اعلام کرد.

به گفته وی، تمام علاقه مندان شامل مسافران و داوطلبان مشارکت کننده در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، اعضای کانون های دانش آموزی، دانشجویی، طلاب، جوانان آزاد، روستایی و عشایری می توانند با ارسال آثار خود در قالب فیلم یا عکس در این جشنواره شرکت کنند.

این مقام مسئول در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ادامه داد: جشنواره فیلم و عکس مستند بشردوستی در دو گروه سنی کودک و نوجوان (رده سنی پنج تا 18 سال) و جوانان (رده سنی 18 تا 29 سال) برگزار می‌شود.

آسیما یادآور شد: علاقه مندان می‌توانند فقط در یکی از دو گروه سنی کودکان و نوجوانان یا جوانان در این جشنواره شرکت و حداکثر 10 اثر در بخش عکس و سه اثر در بخش فیلم ارسال کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تاکید کرد: آثار ارسالی از سوی شرکت کنندگان عودت داده نخواهد شد و به آثاری که به صورت ناقص دریافت شده باشد، ترتیب اثر داده نمی‌شود.

وی توضیح داد: انتخاب و داوری آثار 31 فروردین ماه و مراسم اختتامیه و معرفی آثار برتر نیز 31 اردیبهشت ماه امسال انجام می‌شود.
آسیما افزود: دو گروه مرکب از عکاسان و مستندسازان حرفه ای و نام آشنای کشور به صورت جداگانه انتخاب و داوری آثار هر بخش را انجام می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: علاقه مندان می‌توانند برای ارسال آثار و آشنایی بیشتر با مقررات بخش‌های مربوط به عکس و فیلم به سایت سفر سالم به نشانی www.safaresalem.ir مراجعه کنند.

آسیما ادامه داد: در مجموع به 80 نفر از برگزیدگان این جشنواره در دو رده سنی کودکان و نوجوانان و جوانان پنج میلیون ریال جایزه نقدی و بابت امتیاز استفاده از عکس‌ها و فیلم‌ها، به هریک از آثار انتخاب شده هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه به تمام شرکت کنندگانی که آثارشان برای جشنواره برگزیده می‌شود، گواهی شرکت اعطا می‌شود، از شرکت کنندگان خواست، پس از مراجعه به سایت یادشده و تکمیل فرم ثبت نام، آثار خود را آپلود و در جشنواره شرکت دهند.

به گفته مدیر روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر، شرکت کنندگان آثار خود را بر روی CD یا DVD به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از خیابان میر داماد، خیابان شهید یاسمی، پلاک 3، طبقه سوم، سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، معاونت دانشجویی و جوانان، دبیر خانه جشنواره فیلم و عکس بشردوستی ارسال کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تمدید ، عکس ، هلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
ببخشید نتایج کی اعلام میشه
آخرین اخبار