مديركل راه و شهرسازي گلستان گفت: ما به عنوان كارگزاران دولت و خدمتگزاران مردم بايد توجه و حركت خود را به سمت نقشه و چراغ راه تعيين شده توسط مقام معظم رهبري در سال 93 معطوف كرده و بيانات حضرت را، رويكرد خود در برنامه ريزي ها قرار دهيم.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان،  "علي بخش رستمي" در اولين جلسه شوراي مديريت هاي اداره كل در سال 93 اظهار داشت: نقشه راه ترسيم شده مقام معظم رهبري در شعار محوري امسال، رويكرد اقتصادي و فرهنگي و تبيين كننده برنامه هاي كشور است كه بايد در عرصه عمل به آنها جامه عمل پوشاند، چراكه در صورت عدم اقدام به آن، شاهد بروز مشكلاتي در مسير توسعه كشور خواهيم بود.

به گفته وي، آنچه به عنوان يك اقدام ضروري در تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري بايد به آن بپردازيم، بكارگيري عزم ملي است كه هر ايراني بايد اين عزم را مد نظر داشته و همسو و هم جهت با آن گام بردارد تا به همان هدف كه اقتصاد و فرهنگ است، دست يافت.

وي گفت: مديريت جهادي در بيانات مقام معظم رهبري نيز پر اهميت است چرا كه جهاد از فروع دين ماست و در آن كلمه هم اقتدار و هم قداست نهفته است و جايگاه خاصي در فرهنگ ديني ما دارد.

مديركل راه و شهرسازي گلستان از مديريت هاي هشتگانه اداره كل خواست كه براي رسيدن به مديريت جهادي به آسيب شناسي و بررسي موانع فرا روي اين هدف بپردازند و از تك محوري و اعتبار محوري دوري كرده و دانش محوري و پژوهش محوري را سرلوحه كار خود قرار داده و سيستمي عمل كنند.

به گفته رستمي، عقل گرايي، مسووليت پذيري با شناخت و آگاهي و بروز لياقت و شايستگي هاي خود و كاركنان بايد در باور و انديشه ما بعنوان فرهنگ، نهادينه و در بدنه و مجموعه كاري ما جاري شود.

وي با اشاره به اينكه بدون برنامه و نقشه راه، پيمودن مسيري با موفقيت همراه نخواهد بود، اظهاركرد: امسال بايد بيشتر از سال قبل بر روي فرهنگ اقتصادي كار شود و انگيزه كاري ارتقاء يابد.

رستمي گفت: برنامه ريزي با رويكرد اقتصاد مقاومتي، جدي گرفتن آموزش و ارزيابي و بازبيني دقيق پرسنل، صرفه جويي به معناي واقعي، ارتقاي كيفيت اجراي پروژه ها، استفاده از توليدات داخلي، مديريت منابع و هزينه و جلوگيري از اسراف بيت المال از اقداماتي است كه براي دستيابي به اين اهداف به ما كمك مي كند.

وي با قدرداني از زحمات مديريت ها در سال گذشته و ايام نوروز بويژه راهداران كه زحمات فراواني را در طرح راهداري نوروزي متحمل شدند، گفت: امسال نيز بايد دقت شود و با تشكيل كميته جذب، اعتبارات به طور مناسب جذب و هزينه شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار