معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران ، توجه به ارتقای سطح سلامت اداری و رساندن آن به بالاترین سطح در شهرداری را از سیاست های اصلی در سال 93 دانست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید دادوش هاشمی با بیان این مطلب افزود: کاهش زمینه های بروز فساد اداری و ارتقاء سطح معیشتی کارکنان از جمله راهکارهای ارتقای سلامت اداری در همه سطوح است که بابد به آن توجه شود.

وی تاکید کرد: نامگذاری سال 93 به نام اقتصاد و فرهنگ از سوی مقام معظم رهبری، وظیفه سنگین تری را بر دوش شهرداری تهران برای اجرای اقتصاد مقاومتی و توجه به سلامت اداری نهاده که باید در تمامی سطوح شهرداری تهران به آن توجه شود.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه در مدیریت جهادی باید خیلی کاستی ها را تحمل کرد، تصریح کرد: شهرداری تهران مصداقی از اقتصاد مقاومتی است که در عین شرایط سخت درآمدی، توانسته عملکردی قابل توجه داشته باشد.

هاشمی با اشاره به برنامه های پیش روی معاونت مالی و اقتصاد شهری تاکید کرد: برنامه ششم توسعه کل کشور در حال تدوین است که باید تلاش کنیم تا در زمینه درآمدهای کلانشهرها نیز در این برنامه هم آوایی ایجاد شود .

وی برون سپاری برخی از امور، روبرو شدن با معضل رکود بخصوص در بخش مسکن، ادامه روند شفاف سازی مالی، تکیه بر سلامت اداری و همچنین نظارت و حضور میدانی را از دیگر برنامه های معاونت مالی و اقتصادشهری در شهرداری تهران برشمرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری ، سلامت ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار