عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در مصوبه شورا با در نظر گرفتن افزایش قیمت حامل‌های انرژی پس از هدفمندی مرحله دوم یارانه‌ها صورت گرفته و افزایش مجدد به هیچ عنوان نخواهیم داشت.

اقبال شاکری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به بحث‌های این روزها در خصوص افزایش مجدد نرخ کرایه حمل و نقل عمومی با اجرایی شدن مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: مصوبه شورا در خصوص افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی با در نظر گرفتن افزایش قیمت حامل‌های انرژی در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها تصویب شده است.
 
وی ادامه داد: این مصوبه با در نظر گرفتن کلیه تغییرات در سال 93 انجام شده و به هیچ عنوان افزایش مجدد نرخ کرایه‌ها در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر پذیرفته نخواهد شد.
 
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در ادامه بیان داشت: طی روزهای گذشته جلساتی با استانداری، فرمانداری و سازمان تاکسیرانی در این خصوص برگزار شده و طی آن مقرر شده زمان اجرایی شدن افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی تا اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها متوقف شود.
 
شاکری خاطرنشان کرد: تاکنون نتایج بررسی‌ها تغییر مجدد افزایش نرخ کرایه‌ها را تایید نکرده و در پی آن هستیم که در صورت افزایش صعودی حامل‌های انرژی و برای جلوگیری از اجحاف در حق تاکسیرانان به گونه‌ای دیگر از آنان حمایت کنیم و به هیچ عنوان افزایش مجدد نرخ کرایه‌ها را نخواهیم داشت.


انتهای‌پیام/

برچسب ها: کمیسیون ، عمران ، کرایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
farhad
۱۱:۳۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
اقای شاکری فکرکنم سال جدید از تاکسی استفاده نکردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار