رئیس اداره نظارت اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: در طرح تشدید نظارت نوروزی دامپزشکی جنوب کرمان، 472 کیلوگرم مواد خام دامی غیربهداشتی ضبط و معدوم شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، محمد خالقیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دامپزشکی جنوب کرمان به صورت مستمر بر عرضه مواد خام دامی در طول سال نظارت می‌کند، اظهار داشت: این نظارت برای تامین امنیت غذایی مردم صورت می‌گیرد.

رئیس اداره نظارت اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان بیان کرد: نظارت دامپزشکی در برخی ایام که استفاده از فرآورده‌های دامی بیشتر است، تشدید می‌شود و در این راستا در ایام تعطیلات نوروزی امسال 30 اکیپ ثابت و سیار بر عرضه مواد خام دامی در جنوب کرمان نظارت داشتند.

خالقیان تصریح کرد: در این طرح 4 هزار و 690 مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های دامی صورت گرفته که با افزایش این بازدیدها نسبت به نوروز سال گذشته شاهد کاهش چشمگیر تخلفات در مراکز بوده‌ایم.

وی از انجام 6 هزار و 300 نفر ساعت حجم کار در طول این طرح نظارتی خبر داد و عنوان کرد: بازدیدها از مراکز عرضه، توزیع، کشتارگاه‌ها، رستوران‌ها، کبابی‌ها و ... انجام و بیش از 470 کیلوگرم مواد خام دامی غیربهداشتی ضبط و معدوم شده است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: کرمان ، نوروز ، دامپزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.