زنجان/

لزوم ایجاد فرصتها برای استقرار شركتهاي سرمايه گذاري در این استان

استاندار زنجان ضرورت ايجاد تحول در فضاي كسب و كار استان را شرط اصلي در استقرار شركتهاي سرمايه گذاري عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛استاندار زنجان در جلسه شوراي اداري استان با بیان این مطلب گفت :بايد از منابع و امكانات شركتهاي سرمايه گذاري بزرگ در كشور بهره برد.

انصاري ايجاد رونق اقتصادي را از محورهای اساسی در جهت تحقق شعار سال برشمرد و افزود : در حال حاضر كشور در شرايط ركود تورمي اقتصادي قرار دارد كه خارج شدن از این وضعيت برنامه ريزي ويژه و دقیقی را مي طلبد.

وي اختصاص منابع سيستم بانكي براي تامين سرمايه در گردش واحد هاي توليدي مورد نياز موجود در استان را از مهم ترين سياستهاي اقتصادي استان برشمرد و افزود: تامين سرمايه در گردش واحد هاي توليدي و صنعتي مورد نياز موجب تداوم كار و توليد آنها شده و فرصتهاي شغلي را حفظ و ظرفيت توليد اين واحد ها را افزايش خواهد داد.

استاندار زنجان در تخصيص اعتبار به واحدهاي توليدي، ادامه داد :واحدهاي در آستانه بهره برداري در سال جاري در اولويت هستند.

انصاری تصريح کرد: ضمن پيگيري منابع و امكانات در اختيار دستگاههاي ملي و اعتبارات بانكها در سطح ملي، بايد در توانمنديها و ظرفيتهاي استان حساب ويژه اي باز كرد و تحرك بخشيدن به اقتصاد در سطح امكانات استان در دستور كار قرار گيرد.

وی با بيان اينكه ريسك پذيري مديران در استان بايد افزاش يابد ادامه داد : چنانچه يك مديري در انجام وظايف خود ريسك پذير باشد به دنبال اجراي اهداف خود رفته و از كار خود نيز دفاع خواهد كرد./ش

مقام عالي استان به تاكيدات مقام معظم رهبري در حوزه اقتصاد و فرهنگ اشاره نمود و خااطر نشان کرد: رونق در اقتصاد و ارتقاء سطح فرهنگ با مشاركت همه آحاد مردم، پايداري در مصرف توليدات داخلي، مشاركت در سرمايه گذاري هاي كوچك محلي و اقبال سرمايه گذاران به ايجاد واحدهاي توليد به جاي كارهاي خدماتي از جمله موضوعات مورد تاكيد رهبر معظم مي باشند.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.