حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته بجنورد با اشاره به قطعنامه ی اروپا علیه ایران گفت : مکتب اسلام تمامش احترام به حقوق بشر است و اتحادیه اروپا در مقابل مکتب اسلام همچون کودک دبستانی است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، امام جمعه بجنورد افزود:آنان با این کار ثابت کردند که اسیر آمریکا هستند و پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران را نمی توانند تحمل کنند بنابراین از هر راهی درصد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران می باشند .

وی همچنین تفکر دولت را مبنی بر هزینه کردن بخشی از درآمد یارانه برای سلامت اشاره کرد و گفت: افرادی که تمکن مالی دارند سعی در یاری رساندن به سردمداران دولت در این کار باشند

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی با اشاره به اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها افزود: آن دسته از افرادی که زندگی آنها بدون دریافت یارانه نیز می‌چرخد و اوضاع مالی مناسبی دارند؛ با انصراف از دریافت یارانه، یاری گر دولت در رفع مشکلات اقتصادی جامعه باشند.

 وی با اشاره به24 فروردین روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت :یکی از مهمترین ذخیره های انقلاب خانواده های شهدا هستند که نگهدارنده ی علم شهید خود می باشند./س

برچسب ها: مکتب ، اسلام ، اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.