رئیس جمهوری آمریکا "سیلویا متیوز بورول را به عنوان مدیر جدید بودجه و وزیر جدید بهداشت و خدمات انسانی معرفی کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاری رویترز ؛ رئیس جمهوری آمریکا "سیلویا متیوز بورول" (Sylvia Mathews Burwell) را به عنوان مدیر جدید بودجه و وزیر جدید بهداشت و خدمات انسانی معرفی کرد.

 باراک اوباما در مراسم معرفی وی به کنگره آمریکا برای تایید به عنوان عضو جدید کابینه خود گفت : وی برای بهبود سلامت کودکان از زمان تولد تا کودکستان، بهبود سلامت مادران، کاهش تمایزات قومی و نژادی و رساندن کمک های اولیه مجانی تلاش های زیادی کرده است. وی طرفدار خستگی ناپذیر سلامت زنان به شمار می آید.

وی ادامه داد ؛ شکی نیست که کاتلین به عنوان وزیر سلامت و خدمات انسانی بعد از اعلام کامل خدمات قابل استفاده و در حد توان افراد انجام می دهد نه یک افتخار بلکه یک حق به شمار می آید که هر شهروند آمریکایی آن را دارد.

وی ابراز امیدواری کرد ؛ این وزارتخانه در زمان وزیر جدید معرفی شده، بتوان مشکلات پیش آمده را رفع و زمان از دست رفته برای ارائه خدمات را جبران کند. وی گفت با تلاش‌های کاتلین، اکنون هفت و نیم میلیون نفر در دریافت خدمات، امنیت دارند و این یک دستاورد تاریخی به شمار می آید. 

کاتلین سلبیوس (KATHLEEN SEBELIUS) که جای خود را به بورول می دهد نیز در این مراسم گفت : در دوره ای تاریخی هدایت وزارت بهداشت و خدمات انسانی را در اختیار داشت و این کشور در آستانه تغییراتی تاریخی قرار دارد که در آن تاخیر افتاده است. عللی مطرح هستند که باعث شده اند چندین رئیس جمهور با وجود چندین دهه تلاش، نتوانند موفقیتی در عرصه اصلاحات در این حوزه موفقیتی به دست آورند.

وی تصریح کرد : با این حال، در نبردی قانونی، دادگاه عالی این تغییرات را قبول کرد و صورت داد و سال‌ها رای دادن، اکنون در حال پیشرفت‌های عمده ای هستیم و حامیان و منتقدان این طرح همزمان از مزایای آن استفاده می کنند.

بورول نیز در این مراسم گفت : در صورتی که از سویسنای آمریکا تایید شود، به دنبال انجام کارهایی مهم برای کودکان، خانواده‌ها و سالمندان خواهد بود زیرا این افراد اجزای یک جامعه سالم را تشکیل می دهند، خواه این اقدامات از طریق قانون مراقبت‌های بهداشتی قابل تامین فرد باشد، حمایت از قانون مراقبت های کودکان یا یافتن راه‌هایی جدید که برای جلوگیری یا درمان بیماری ها باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار