سرمربیان دو تیم تراکتور و استقلال در نشست خبری آخرین دیدار لیگ حاضر شدند و پیرامون بازی دقایقی صحبت کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی با تراکتورسازی اظهار داشت:من از بچه‌ها خواسته بودم که فکرشان جای دیگر نباشد. بازی در اوایل متعادل بود. به فولاد تبریک می‌گویم. به جوانان فولاد و فرکی که قهرمانی شایسته آنها بود. اگر می‌بردیم رتبه بهتری می‌گرفتیم.  از همه کسانی که زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. زمین‌های نامناسب بد بود. در مجموع خسته نباشید می‌گوییم که زحمت کشیدند لیگ منظم برگزار شود.

 
 
قلعه‌نویی در مورد  فتح‌الله‌زاده گفت: او یک مدیر زحمت‌کش است و بگذارید امروز در این خصوص حرف نزنیم. اگر قرار به رفتن باشد با هم تصمیم می‌گیریم. او مدیر خبره است و حیف است از استقلال جدا شود. او جام برای استقلال زیاد آورده و من مقصر بودم. اگر ضعفی بوده روی من بوده نه مدیریت فتح‌الله‌زاده. ما فراز و نشیب داشتیم اما حداقل می‌توانستیم دوم شویم.
 
سرمربی استقلال در مورد هواداران این تیم که 10 دقیقه پایانی او را تشویق کردند آیا با این حمایت کامل بماند، بهتر نیست، گفت: بگذارید که این 2 بازی آسیا با خاطره ای خوش به اتمام برسد.  گفتم اگر شرایط بود و مردم خواستند خدمت می‌کنیم.

اولیویرا: شکست استقلال برای من شیرین بود/قهرمانی مبارک فولاد باشد

 
سرمربی تراکتور با ذکر این مطلب که من دو ماه و دو هفته است به لیگ ایران برگشتم و نمی توانم در مورد لیگ امسال نظر بدهم ادامه داد: فکر می کنم تیم فولاد و نفت جلوتر امده اند و استقلال و پرسپولیس و تراکتور آن طور که باید قوی نبودند. خیلی جالب است که آخر فصل ۵ تیم برای قهرمانی مبارزه می کردند. به همین خاطر یک روز هیجان انگیز برای فوتبال بود. تیم فولاد و هوادارانش خوشحال بودند.ما چند روز پیش جلسه ای داشتیم تا آینده ام مشخص شود.

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/12/21/2096136_243.jpg

وی گفت:چیزی معلوم نیست. به مدیرعامل گفتم می خواهید من بمانم یا نه و قرار شده تا بازی با الاتحاد جواب دهند.

اولیویرا ادامه داد: گذشته از فوتبال ارتباط گرمی با هواداران تراکتورسازی دارم. هیچ وقت فراموش نمی کنم زمانی که به این تیم آمدم و باید بدانم تراکتورسازی چه هدفی را دنبال می کند. باید ببینیم لیگ را می خواهند، جام حدفی یا آسیا.




وی ادامه داد:بعضی وقت ها بالا می رویم و گاهی پایین می آییم. نیم فصل دوم را ضعیف شروع کردیم. امروز اینجا از کورس قهرمانی عقب بودیم و غیر مستقیم می جنگیدیم درحالی که می خواستیم برای قهرمانی بجنگیم اما در بین راه ماندیم و همان هفتم و هشتم شدیم. موقعی که من آمدم باید با نفت و فولاد و استقلال بازی می کردیم. باز هم به بازیکنان تبریک می گویم چون راضی بودم. صحبتی هم دارم با بازیکنی که همیشه در تاریخ ایران می ماندو ۳۶ ساله است و همیشه جنگیده است.
برچسب ها: لیگ ، برتر ، خلیج ، فارس ، جام ، قهرمانی ، هفته ، سی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
خواهشا برويد
برويد ديگه به استقلال هم نياييد
با اين تيم بستن مسخرت
اه ه ه ه ه
Iran (Islamic Republic of)
استقلالی
۱۱:۰۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
همیشه
زنرال هستی.امسال ببنیم پرسپولیس تو جام آسیا چکار میکنه
Germany
ایرانی
۰۹:۵۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
اگر بازینکنان پول دوست استقلا رفیق نیمه راه برای استقلال نمی سدند الان استقلا قهرمانی را جشن می گرفت. اگر هر تیمی غیر استقلال همچین شرایطی داشت الان دسته دو رو باید تجربه می کرد. کاش استقلال از جوانهای با استعداد برای فصل بعد استفاده کند.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ali
۰۹:۲۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
آقاي قلعه نوعي اين است انتقام سخت ترختور سازي از تو كه بخاطر پول رهاش كردي حالا به بازياي آسيايي هم نرسيدي هي بگو جان محمدم
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۸:۴۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
خدا ببخشدد تیم داغون کردی میگی ببخش ا......
آخرین اخبار