رییس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: برنامه‌های ورزشی محلات شهر تهران با حضور مقامات کشوری و مدیران شهری و همچنین 120 پاتوق ورزشی به صورت هفتگی در سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید محمد آقامیر اظهار کرد: برگزاری مراسم افتتاحیه برنامه‌های ورزشی محلات شهر در برنامه‌های کوتاه مدت مدیران قرار گرفته است و ما برای اجرای هرچه بهتر این مراسم تلاش خواهیم کرد.

به‌گفته وی، برخی از مقامات کشور و مدیران شهری در این برنامه شرکت می‌کنند و قرار است بیش از 2 هزار طناب‌زن برای 20 هزارتن از شرکت‌کنندگان به اجرای نمایش طناب‌زنی بپردازند.
رییس سازمان ورزش شهرداری تهران تصریح کرد: امسال نیز با شعار مقام معظم رهبری مزین شده است که البته تنها شعار نیست بلکه ما باید سخن گهربار رهبر معظم انقلاب را منشور خود در توسعه فرهنگ در حوزه ورزش قرار دهیم و با عزمی ملی و مدیریت جهادی ورزش را بیش از گذشته همگانی کنیم.

آقامیر بیان کرد: ما در تلاشیم تا با اجرای برنامه هایی نظیر ورزش های همگانی فرهنگ ایرانی اسلامی را نهادینه کنیم تا با کسانی که در تلاش هستند تا با برنامه‌های مختلف ذهن جوانان این مرز و بوم را تضعیف کرده و شکافی عمیق میان آنها و ارزش‌های اسلامی به وجود آورند، مقابله کنیم. زیرا که ورزش به تاکید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای راهکار کاهش آسیب‌ها و ترغیب جوانان به سمت ارزش‌های دینی است.
 
وی ادامه داد: در مقابله با ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی، همه باید با عزم و اراده ملی تلاش کنند و قشرجوان نیز باید برای تحقق هرچه بهتر این شعار وارد میدان عمل شوند البته این امر محقق نمی‌شود مگر اینکه ما برای هدایت جوانان به سمت خوبی‌ها برنامه‌ریزی کنیم و تنها به نبایدها نپردازیم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: ورزش ، تهران ، محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار