اجرای "خاطرات یک سیب وقتی که متهم شد" کاری از محمد روحانی زاده در مجتمع فرهنگی سینمایی شهرستان دزفول به روی صفحه می‌رود.

محمد روحانی زاده کارگردان نمایش "خاطرات یک سیب وقتی که متهم شد" در گفتگو با خبرنگار  تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: نمایشی نوشته امیر خردمند که بر اساس نمایشنامه "پدر بزرگ مشترک" است و بر گرفته از سوره‌ی بقره بوده روایت آدم و حواست که اتفاقاتی که در آن دوران رخ داده است را در 3 بازه زمانی حال، گذشته و آینده به تصویر می‌کشد.

وی افزود: ما در این نمایش سعی داشتیم تا با کسب پست مدرن نگاهی مادی گرا به دنیای امروز داشته و انسان چگونه دچار وسوسه‌های دنیوی شده و در آن عذاب می‌کشد را به روی صحنه بیاوریم.

در این نمایش ناصر کوه پیما، شکوفه جودکی، آیدا آبسالان، سید مهدی بیلیان، محمد حسنی نوری زاده و رویا فلاحی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین محمد روحانی زاده طراح نور، صحنه و لباس، محمد نادر پور انتخاب موسیقی، طراحی و اجرای صدای علیرضا ملهمی، طراح چهره پردازی و گریم،  نرگس جعفری، عکاس، مجتبی نبیایی، مدیر صحنه‌ و رضا شاهی دستیار صحنه این نمایش را بر عهده دارد.

گفتنی است نمایش "خاطرات یک سیب وقتی که متهم شد" تا 29 فروردین را در دو سانسی 20:30 و 21:30 به مدت 45 دقیقه در پلاتوی تئاتر مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول پذیرای علاقه مندان این عرصه هنری است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار