دکتر انجمنی شهردار منطقه 15 از اجرای فاز اول آراستگی و آرام سازی بزرگراه امام رضا (ع) به عنوان ورودی شرق پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  شهرداری منطقه 15، وی با اشاره به اینکه طرح ساماندهی بزرگراه امام رضا(ع) با حمایت سازمان زیباسازی شهرداری تهران اجرایی می شود گفت: این طرح ، با هدف آراستگی وآرام سازی این بزرگراه به طول 7.3 کیلومتر در جداره ها در دست اقدام است تا بزرگترین ورودی شهر تهران در شرق پایتخت ساماندهی و جلوه ای زیبا پیدا نماید.
 
شهردار منطقه خاطر نشان کرد: با هدف افزایش زیبایی بصری بزرگراه در طرح استقبال از بهار 8 مورد اسماء متبرکه و 3 مورد اثر حجمی در این محور نصب شده است.
 
وی در ادامه با اشاره به برخی اقدامات اداره زیباسازی در طرح استقبال از بهار افزود: به منظور افزایش زیبایی و همچنین ارتقاء ضریب ایمنی شهروندان 8 پل سواره رو و 30 پل عابر پیاده در محدوده منطقه نورپردازی و روشنایی 79 مورد پل های سواره و پیاده در سطح منطقه رفع نقص شد تا جلوه بصری این منطقه در شب نیز دیدنی شود.
 
دکتر انجمنی با تاکید بر حضور مسافران نوروزی از شهرهای مختلف کشور در این منطقه گفت : در این راستا با هدف جلب رضایت شهروندان پنج سفره هفت سین در ورودی های منطقه و میادین برپا و چهار آبنمای جدید احداث و به وضعیت 38 آبنمای دیگر در منطقه رسیدگی شد.
 
وی خاطر نشان کرد: رنگ آمیزی بیش از  125 هزار متر از جداول، 45 هزار مترمربع از المانها و 1500 متر مربع پاکسازی و ترمیم نقاشی دیواری نواحی منطقه در طول اجرای طرح استقبال از بهار از دیگر اقدامات این حوزه است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: پایتخت ، ساماندهی ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار