مروری بر مهمترين اخبار "سياسي" جمعه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون:بهترین و تکان دهنده ترین جلسه درس امام(ره)/ احترام خاص حضرت امام(ره) برای افراد مسن به ویژه علما،یکشنبه معروف مجلس/ علت لغو یک نشست مهم/ همه چیز درباره امور رسانه‌ای پارلمان و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

بهترین و تکان دهنده ترین جلسه درس امام(ره)/ احترام خاص حضرت امام(ره) برای افراد مسن به ویژه علما

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/1/22/2162154_306.jpg

حضرت امام(ره) برای افراد مسن به ویژه علما و بالاخص کسانی که با ایشان سابقه همنشینی علمی داشتند، ‌احترامی خاص قائل بودند، گرچه احیاناً برخی از آنان با مسائل سیاسی و خود حضرت امام(ره) از این جنبه میانه خوبی نداشتند.


هیئت پارلمانی سوئیس به تهران سفر می‌کند

 هیئت پارلمانی سوئیس چهارشنبه هفته آینده (27 فروردین ماه)، برای سفری چهار روزه به تهران سفر می‌کند.


یکشنبه معروف مجلس/ علت لغو یک نشست مهم/ همه چیز درباره امور رسانه‌ای پارلمان

 مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی به تشریح افزایش درخواست‌ رسانه‌های خارجی برای مصاحبه با لاریجانی پس از روی کار آمدن دولت یازدهم، فرایند حضور خبرنگاران خارجی در مجلس و معیارهای موافقت با حضور آنها، تعداد عوامل خبری برای پوشش اخبار صحن و مهم مجلس، علت لغو یک نشست و عدم حضور خبرنگاران در سفرهای خارجی رئیس مجلس، یکشنبه معروف؛ سی‌دی جنجالی و ... پرداخت.


چرا کمیسیون انرژی تحقیق و تفحص از پالایشگاه‌های کشور را رد یا تصویب نمی‌کند؟ + متن اصلی طرح

 یکی از طراحان تحقیق و تفحص از پالایشگاه‌های کشور گفت: چرا کمیسیون انرژی طرح تحقیق و تفحص از پالایشگاه‌های کشور را رد یا تصویب نمی‌کند؟


بابک زنجانی همکاری نکند در بازداشت خواهدماند/ 6 اردیبهشت، زمان پرداخت چک 2میلیاردی به وزارت نفت

 رئیس کمیسیون اصل نود با اشاره به رابطه بابک زنجانی با برخی مسئولان شاخص دولت دهم گفت: اعتقادم این است که زنجانی با آنها هم صادقانه کار نکرده است و کاملا در جهت منافع خودش اقدام کرده است.


راهپیمایی دانشجویان در حمایت از شهدا و دستاوردهای هسته‌ای امروز بعد از نماز جمعه
راهپیمایی بزرگ دانشجویان و آحاد مردم تهران با عنوان "جمعه حمایت از دستاوردهای دانشمندان و شهدای هسته‌ای" امروز برگزار می‌شود.


از بازداشت ضارب «شهید خلیلی» در مرزهای شرقی کشور تا اجرای مقدمات حکم اعدام عاملان ترور دادستان زابل

 مهمترين رويدادهاي دستگاه قضا طی هفته‌ای که گذشت از جمله، بازداشت ضارب «شهید خلیلی» در مرزهای شرقی کشور، سفر وزیر دادگستری به عراق، هماهنگی و تعامل مردم و مسئولین تنها راه تحقق اقتصاد مقاومتی، اجرای مقدمات حکم "اعدام" عاملان ترور دادستان زابل، انصراف قضات دیوان عالی کشور از دریافت یارانه، حضور سراج در دومین مجمع بین‌المللی مبارزه با فساد بغداد و ... بود.



از رونمایی نشان دانشگاه ایرانیان تا تجمع دانشجویان مقابل سفارت یونان

 مهم‌ترین عناوین حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت در گزارش زیر می‌خوانید.


اوج‌گیری فعالیت‌های تروریستی القاعده و مصائب غرب

بی‌ثباتی‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا، بستری مناسب را برای فعالیت‌های تروریستی القاعده فراهم آورده است؛ مقامات غربی اگرچه در ظاهر به نکوهش اقدامات القاعده می‌پردازند، اما بی‌تردید از ناآرامی‌های ایجاد شده در خاورمیانه که توسط القاعده دامن زده می‌شود، استقبال می‌کنند.


ترور 10 ايراني بي‌گناه در 22 فروردين ماه

 گروهک تروريستي منافقين طي اعمال جنايتکارانه خود هيچ برگي از تقويم انقلاب اسلامي را از کشتار و خونريزي خالي نگذاشته است.


حق آزادی بیان در عرف بین‌المللی طبق عرف بین‌الملل

 هر فردی حق آزادی عقيده و بيان دارد و در کسب و دريافت و انتشار اطلاعات و افکار، به تمام وسايل ممکن بيان و بدون ملاحظات مرزی آزاد است اما این در حالی است که آزادی بیان بدون محدودیت و شرایط ممکن نیست.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار