کیوان صفائیان دلیل لغو جشنواره پاکستان را مسائل امنیتی کشور میزبان بیان کرد، اظهار داشت: برگزاری جشنواره به زمان دیگری موکول شده است.

کیوان صفائیان دبیر انجمن بیس‌بال و سافت‌بال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: جشنواره بین‌المللی بیس‌بال و مسافت‌بال پیشتر قرار بوده است که 18 لغایت 28 فروردین ماه سال جاری کشور پاکستان برگزار می‌شود. جشنواره بین‌المللی بدلیل مشکلات امنیتی و حفاظتی کشور میزبان به آبان ماه 2014 موکول شده است البته این تاریخ نیز زمان دقیق برگزاری جشنواره نیست و در آینده تاریخ قطعی برگزاری جشنواره اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: انجمن بیس‌بال و سافت‌بال تاکنون برنامه‌های برگزاری لیگ را تدوین و تنظیم نکرده است. یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث این مسئله شده است مشخص کردن استان‌‌های میزبان جهت برگزاری مسابقات لیگ است.

صفائیان افزود: بیس‌بال و سافت‌بال طی جلسه‌ای که با سایر مسؤلان استان در آینده برگزار می‌کند در خصوص تدوین برنامه‌های لیگ مسابقات داخلی و برون مرزی و برپایی اردوهای تیم ملی اقدام می‌کند.

دبیر انجمن تصریح کرد: انجمن قصد برگزاری مسابقات قهرمان کشوری در بخش نوجوانان بعد از ایام مبارک را نیز دارد البته برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در بخش نوجوانان را به صورت قطعی اول مرداد ماه سال جاری پس از پایان ماه رمضان برگزار می‌کنیم.

وی افزود: اسفند ماه 92 طبق برنامه قرار بر حضور امیروکاواما مربی ژاپنی در فروردین ماه شده بود،، اما این مربی ژاپنی بیان داشته در تیر ماه سال جاری هدایت تیم ملی جوانان کشورمان را برعهده می‌گیرد.

صفائیان افزود: ایروکاواما از ژاپن وسایل بیس‌بال و سافت‌بال را بصورت رایگان برای تیم ملی بیس‌بال و سافت‌بال کشورمان ارسال کرده است. انجمن هزینه‌های نقل و انتقال وسایل را پرداخت کرده است. از این‌رو وسایل و تجهیزات بیس‌بال و ساف‌ بال تا پایان فروردین ماه سال جاری در اختیار ورزشکاران و ملی پوشان بیس‌بال و سافت‌بال قرار می‌گیرد.

صفائیان تصریح کرد: انجمن به منظور موفقیت تیم ملی در میادین بین‌المللی و پیشرفت ورزشکاران و کشف استعدادهای جدید همه‌ی تلاش خود را انجام می‌دهد و با جذب اسپانسرهای مالی مناسب و حل مشکلات اقتصادی زمینه‌های موفقیت ورزشکاران رافراهم می‌کند.

گفتنی است: فدراسیون بیس‌بال و سافت‌بال پاکستان ماه نوامبر اواسط مهرو آبان را برای برگزاری این رقابت‌ها در نظر گرفته است.

در این مسابقات تیم مردان بیس‌بال آذربخش تهران و سافت‌بال خراسان به‌عنوان قهرمانان لیگ برتر در جشنواره پاکستان شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار