مهدی شایسته اظهار داشت: انجمن دارات 28 و 29 فروردین ماه در دو بخش مردان و زنان مسابقات جام برترین‌ها را برگزار می‌کند.

 مهدی شایسته دبیر انجمن دارت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن برنامه‌های دارت در سال 93 را تنظیم کرده است طبق برنامه در نخستین رقابت مردان و زنان دارت در جام برترین‌ها پنج شنبه و جمعه 28 و 29 فروردین ماه به مصاف حریفان خود می‌روند.  
 
وی ادامه داد: رقابت جام برترین‌ها مسابقه‌ای مهم است که برترین‌های رنکینگ سال 92 به مصاف یکدیگر می‌روند 32 نفر برتر رنکینگ مردان و 16 نفر برتر رنکینگ بانوان برای حضور در این مسابقات دعوت شده‌اند. در پایان مسابقات جام برترین‌ها 4 نفر برتر آقا و سه نفر برتر بخش بانوان به اردوی تیم ملی دارت دعوت می‌شوند.  
 
شایسته تصریح کرد: پس از برگزاری مسابقه جام برترین‌ها انجمن در 10 اردیبهشت ماه در خانه دارت شهید کشوری تهران در دو بخش مردان و زنان رقابت جام خلیج فارس را برگزار می کند شرکت و حضور عموم در مساقات جام خلیج فارس آزاد است.  
 
وی افزود: تیم ملی دارت آبان ماه سال جاری مسابقات آسیا اقیانوسیه هنک کنگ را در پیش دارند از این رو مرحله نخست اردوی تیم ملی مران و زنان دارت انداز 23 لغایت 26 اردیبهشت ماه و مرحله دوم اردوی تیم ملی دارت 6 لغایت 9 خرداد ماه برگزار می‌شود.  
 
دبیر انجمن افزود: در اردوی تیم ملی علاوه بر 4 نفر آقا و 3 نفربرتر رقابت جام برترین‌ها قهرمان کشور هر دو زن سال 92 چهار نفر برتر لیگ برتر مردان و 3 نفر برتر دسته یک بانوان به همراه 4 فرد برتر رنکینگ مردان و 3 فرد برتر رنکینگ بانوان در سال 92 حضور دارند و در نهایت چهار نفر به همراه 1 فرد و ذخیره در پیشمردان و 3 نفر اصلی به همراه 1 فرد ذخیره در بخش بانوان انتخاب و در اردوی پایانی شرکت می‌کنند. تیم ملی دارت با 7 دارت انداز بیشتر به مسابقات آسیا اقیانوسیه اعزام می‌شوند.  
 
شایسته افزود: مسابقات لیگ زیر گروه مردان در 6 مرحله انجام می‌شود در سال 92 چهار مرحله از مسابقات لیگ زیرگروه مردان برگزار شده است مرحله پنجم این رقابت‌ها پنجم اردیبهشت در دوم خرداد مرحله ششم و پایانی رقابت‌های زیر گروه مردان برگزار می‌شود. در پایان مرحله ششم لیگ زیر گروه مردان 8 نفر برتر صعود کننده به رقابت‌های لیگ دسته یک مشخص می‌شوند.  
 
وی افزود: حضور مقتدرانه در مسابقات آسیا و اقیانوسیه هنگ کنگ از اهداف انجمن است امیدوارم با حمایت‌های مالی مسئولان ورزشی و پشتیبانی فدراسیون انجمن‌های ورزشی مسیر آسان‌تری برای کسب موفقیت طی کنیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دارت ، شایسته ، انکینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار