سرپرست دپارتمان الکترونیک دانشگاه می نیو پرتغال و عضو اصلی هیات امنای فدراسیون جهانی ربوکاپ سطح مسابقات ربوکاپ بین المللی آزاد ایران را بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت : این مسابقات در مقایسه با مسابقات آزاد دیگری که در سایر کشورها برگزار می شود، بسیار کامل تر و سطح اجرا هم بالا است.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، دکتر فرناندو ریبرو عضو اصلی فدراسیون جهانی ربوکاپ با ابراز خرسندی از حضور در ایران گفت: بسیار احساس خوبی دارم، حضور دوباره در ایران هیجان انگیز است؛ پیش از این در سال 2007 نیز برای شرکت در مسابقات ربوکاپ به ایران آمده بودم، استقبال مردم ایران خیلی خوب است و از حضور در این جا لذت می برم. 

مدرس دانشگاه می نیو پرتغال سطح مسابقات ربوکاپ بین المللی آزاد ایران 2014 را بسیار بالا دانست و گفت: برگزاری مسابقات به شکل کامل و در سطح تمام لیگ ها، بسیار جالب است، این مسابقات در مقایسه با مسابقات آزاد دیگری که در سایر کشورها برگزار می شود، بسیار کامل تر و سطح اجرا هم بالا است. 

دکتر ریبرو افزود: در مسابقات ربوکاپ بین المللی آزاد ایران تعداد شرکت کننده ها بسیار بیشتر از مسابقات جهانی است و این مساله خود باعث افزایش سطح رقابت ها می شود. 

وی پیشرفت علم رباتیک در ایران را سریع عنوان و خاطرنشان کرد: این علم نسبت به سال 2007 که من در ایران حضور داشتم خیلی پیشرفت کرده، ایران نه تنها در علم رباتیک، بلکه در زمینه های دیگر نیز به سرعت در حال پیشرفت است؛ وقتی در خیابان های ایران راه می روید مدرنیته را از نزدیک مشاهده می کنید. ایران کشور جذابی برای توریست ها است. 

عضو اصلی هیات امنای فدراسیون جهانی ربوکاپ، ایران را یکی از کشورهای علاقه مند به رباتیک دانست و گفت: ایران نسبت به بسیاری از کشورها توجه بیشتری به علم رباتیک دارد که این باعث می شود در آینده پیشرفت زیادی در این زمینه داشته باشد. 

دکتر فرناندو ریبرو در پایان با ستایش میزبانی مسابقات ربوکاپ بین المللی آزاد ایران 2014 اظهار داشت: سازماندهی و مدیریت این مسابقات بسیار قدرتمند است، در مقابل شرکت کننده های زیادی که از کشورهای مختلف حضور دارند، افراد زیادی هم از خود ایران خدمت رسانی می کنند. همه چیز بسیار مرتب و منظم است که این نشان از سطح بالای میزبانی دارد، تمام استانداردهای یک میزبانی، در این مسابقات رعایت می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار