سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: متاسفانه از هفته‌های اول خواهان جذب بازیکنان مطرح بودیم ولی این بازیکنان به راه آهن نیامدند و ما با همین بضاعت در مسابقات لیگ برتر حضور یافتیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم فوتبال راه آهن در نشست خبری پیش از دیدار پایانی لیگ برتر با تیم ذوب آهن درجمع خبرنگاران اظهار داشت: به طور قطع بازی فردا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است وما با اقتدار در بازی فردا ظاهر خواهیم شد.

وی درادامه افزود: قبل از اینکه شما این سوال را از من بپرسید من جواب شما را خواهم داد و اینکه فردا شاهد یک بازی جوانمردانه از تیم راه آهن خواهیم بود و برای برد تلاش خواهیم کرد و کاری هم به نتیجه سایر تیمها نداریم.

ابراهیم زاده در خصوص ناکامی‌های اخیر تیم راه آهن و نرسیدن به جایگاه بالای جدول تصریح کرد: ما متاسفانه ابزار کافی برای رسیدن به بالای جدول را نداشتیم از همان هفته‌های نخست بازیکنانی همچون دقیقی، سید صالحی، بیک زاده ، یعقوب کریمی درنظر داشتیم اما متاسفانه این بازیکنان به راه آهن نیامدند و باهمین بضاعت وارد لیگ شدیم و دلیل اینکه نتوانستیم مدعی باشیم نبود ابزار لازم برای رسیدن به هدفمان بود.

همین مسئله باعث شد که ازهمان اول جایگاه خوبی به دست نیاوریم و خوشحالیم که شرایطمان بدتر نشد.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن درخصوص بازی نکردن سامان آقا زمانی بازیکن این تیم اذعان کرد: آقا زمانی یکی از بازیکنان خوب ما بود و وی یک روز قبل از بازی پرسپولیس در پیامک تلفنی که ساعت 7:37 دقیقه برای من فرستاد اعلام کرد من به شما اطمینان دارم و تابع دستورات شما هستم و من هم تشخیصم بر این است که وی در بازی حضور نداشته باشد.

وی ادامه داد: شما خودتان می‌دانید سامان آقا زمانی جزء 18نفره‌ای بوده و وی همیشه در ارنجها حضور داشته است ، با توجه به اینکه در یکی از بازیها اخراج شده بود و ما نیز جایگزین وی را تعیین کرده بودیم و علیزاده را به جای وی در بازی گذاشتیم ووقتی دیدیم وی از آقا زمانی بهتر بازی می‌کند و تأثیرگزاری زیادی در نتیجه بازی دارد از بازی دادن به آقا زمانی منصرف شدیم.

ابراهیم زاده تأکید کرد: سامان آقا زمانی نیم فصل اول هشت نه بازی برای تیم راه آهن انجام داد و در همه بازیها به طورثابت بازی کرد و زمانی جایگزین وی را بهتردیدم از وی دیگر بازی نگرفتیم. این حق یک سرمربی است که بازیکنی را وارد زمین و بازیکن دیگری را اززمین خارج سازد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم فردا با ارائه یک بازی خوب و جوانمردانه فارغ از نتایج سایر تیمها شاهد یک روز خوب ، فوتبالی برای راه آهن باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تلاش ، جدول ، دقیقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار