"خوشا شیراز" با اجرای"محمد سلوکی" از 22 فروردین روی آنتن می‌رود.

"هادی قندی" تهیه کننده این برنامه در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: "خوشا شیراز" در سال جدید بخش‌هایی را به برنامه خود اضافه کرده است که از آن جمله می‌توان به بخش"گردشگری" اشاره کرد که در این قسمت جاذبه‌های گردشگری استان شیراز را به تصویر می‌کشد.

وی ادامه داد: در بخش ورزشی وقایع جام جهانی فوتبال با اجرای"جواد خیابانی" مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

قندی افزود:"دوربین مخفی" از دیگر بخش‌های جدید این برنامه است.

این تهیه کننده تصریح کرد: خوشاشیراز با مطرح کردن موضوع‌های اجتماعی در کنار بازیگران سینما تلویزیون و تئاتر و هم‌چنین خوانندگان برجسته از حضور نخبگان علمی، فرهنگی، هنری استان فارس نیز بهره خواهد جست.

قندی بیان کرد: این برنامه در راستای الگوهایی از زندگی که به نوبه خود می‌تواند آرامش فردی و اجتماعی ایجاد کند، تولید شده و نماز و تأثیرات آن در زندگی، احترام به والدین و نقش فرج در تمامی طول زندگی نیز از جمله پیام‌هایی است که "خوشاشیراز" در جهت نهادینه کردن هرچه بیشتر آن در تلاش است و این موضوعات از سوی مهمانان حاضر در لوکیشن به مخاطبان این برنامه انتقال داده می‌شود.

قندی گفت: این برنامه از مکان‌های دیدنی استان فارس روی آنتن می‌رود که صرف لوکیشن نیست بلکه گویای فرهنگ و تمدن کهن ایران زمین است که در قالب تصویر به مخاطبان ارائه می‌شود.

این تهیه کننده عنوان کرد:"خوشا شیراز"به کارگردانی"علی بهمنی"در قاب دوربین"سعید هاشم‌زاده"،"حسین سلطان‌پور"،"مجید قاسم‌زادگان" و"هادی خلیلی" به ثبت و ضبط می‌رسد.

قندی خاطرنشان کرد:"خوشا شیراز" از اردیبهشت به طور همزمان از یکی از شبکه‌های سراسری ملی پخش خواهد شد.

گفتنی است: این برنامه جمعه‌ها از ساعت 10 تا 12 به مدت 120 دقیقه با اجرای"محمد سلوکی" روی آنتن شبکه استانی فارس می‌رود.

انتهای پیام/

برچسب ها: برنامه ، سلوکی ، الگو ، دوربین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار