امام جمعه ملارد گفت: قریب به 15 هزار واحد مسکونی مهر در حال بهره برداری و ساخت در بخش صفادشت این شهرستان فاقد امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز است.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به ضرورت تقویت امکانات و زیرساخت های شهری، بهداشتی، درمانی، آموزشی، فرهنگی و ... در محدوده مسکن مهر صفادشت اظهار داشت: منطقه مذکور با ظرفیت 15 هزار واحد مسکونی فاقد درمانگاه، مدرسه، مسجد و ... است و حجم انبوهی از جمعیت که در آینده به منظور سکونت در این واحدها گسیل می‌شوند از امکانات مورد نیاز سکونت گاه‌های اینچنینی برخوردار نیست.
 
وی در ادامه افزود: در اسلام وقتی شهری بنا می‌شود ابتدا مسجد، مدرسه، بازار و حمام آن ساخته می‌شد و بعد به بنای ساختمان‌ها و سکونتگاه‌ها اقدام می‌نمودند و درواقع ابتدای امر زیرساخت‌ها آماده سازی می‌شد و بعد سکونتگاه‌ها برپا می‌شد اما متاسفانه در مسکن مهر صفادشت، چنین فرآیندی طی نشده است.
 
حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی در پایان خاطرنشان کرد: امید آن داریم مسئولین زیر ربط در جهت تامین امکانات رفاهی و شهری لازم در این منطقه اقدامات لازم را اجرایی نمایند، زیرا در غیر این صورت در آینده با توجه به وضعیت کنونی، نارسایی‌های جدی در منطقه مورد اشاره مواجه خواهیم بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ملارد ، واحد ، مسکونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
خداییش تو جریان این مسکن مهر مردم جواهرات وخیلی از این قبیل ها رو فروختن تا پول این خونه ها رو پر کنند دیگه چیزی نمونده که بفروشند...