نایب رئیس کمیسیون برنامه بودجه و عمران شورای شهر شهریار گفت: طرح تفصیلی ابلاغ شده، آنطور که باید کارشناسی نشده است و در برخی بخش‌ها با کاسنی‌هایی مواجه است.

علیرضا صفر زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:طرح تفصیلی ابلاغ شده با کاستی‌هایی مواجه است و ضرورت مطالعه و کارشناسی هرچه مطلوب تر در آن احساس می شود.
 
وی در تشریح نارسایی های موجود در طرح مذکور، تصریح کرد: به عنوان نمونه در بحث تراکم، در مناطقی که با کثرت جمعیتی مواجه هستند تراکم بالایی لحاظ شده و در مناطق کم جمعیت تراکم محدودی در نظر گرفته شده است و این تقسیم بندی، زمینه بروز  تخلفات از سوی متخلفین عرصه ساخت و ساز را افزایش می دهد.
 
وی در ادامه افزود: با شهردار شهریار در خصوص اصلاح برخی از بندهای طرح مورد اشاره، مباحثی مطرح شده است و مقرر شده با تشکیل کمیته ای تخصصی، بررسی‌های لازم در خصوص قابلیت اصلاح بندهای این چنینی صورت گیرد که در صورت جلب و مساعدت استانداری، امکان اصلاح یا تغییر بندهای مورد اشاره بررسی شود.
 
علیرضا صفر زاده در پایان خاطر نشان کرد: امید آن داریم با جمع بندی نظریات کمیته مذکور، موافقت استانداری در خصوص تجدید نظر و بازنگری بندهای مساله دار طرح تفصیلی جلب شود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: تفضیلی ، برنامه ، عمران ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار