فرماندار فیروزآباد گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند مدیریت جهادی است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ بهمنی در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال 93 گفت: اگر در کشوری فرهنگ و اقتصاد سامان یابد و اصلاح شود، مابقی امور به دنبال آن درست می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در این شهرستان وجود دارد از جمله منابع و ذخایر مهم گازی، جاده مواصلاتی فیروزآباد - جم - عسلویه، 56 هزار هکتار اراضی حاصلخیز کشاورزی، 320 هزار هکتار اراضی جنگلی و مرتعی و تولید 250 هزار تن تولید انواع محصولات کشاورزی و وجود دو سد مخزنی هایقر و تنگاب، زمینه سرمایه‌گذاری را در این منطقه مساعد کرده است.

بهمنی افزود: آثار باستانی و میراث فرهنگی غنی، وجود صنایع دستی و جاذبه‌های طبیعی و وجود شهرک‌های صنعتی، زیرساخت‌های لازم را برای ترغیب سرمایه‌گذاری در این شهرستان فراهم آورده است.

نماینده عالی دولت در فیروزآباد با اشاره به اجرای طرحهای مختلف عمرانی و صنعتی که در این شهرستان آغاز شده است، گفت: امید است دولتمردان و مجلسیان با حمایت قانونی و مالی باعث رونق و شکوفائی صنعت و اشتغال و تولید در این شهرستان شوند.

فرماندار شهرستان فیروزآباد ادامه داد: با بهره‌برداری از آب سد هایقر در آینده‌ای نزدیک می‌توان شاهد رونق کشاورزی و تشویق کشاورزان در تولید محصولات خود شد.

وی افزود: با راه‌اندازی این سد، آب آشامیدنی روستاهای هنگام و مناطق جنوبی و نواحی صنعتی شهر فیروزآباد و مقداری از آب کشاورزی منطقه جایدشت تأمین خواهد شد./

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.