فرماندار آشتیان گفت: در بدنه شوراهای اسلامی نیروهای انسانی متخصصی وجود دارد که می‌توانند با توجه به توانایی و ظرفیت‌هایی که دارند به عنوان بازوی توانمند مدیریت اجرایی ایفای نقش کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،، محمود حسنی با اشاره به هدفمندی یارانه ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فوائد و مزایای قانون هدفمندی یارانه ها بیشتر از همه برای قشر آسیب پذیر جامعه و به ویژه روستائیان است.

وی افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا کانون های توسعه گرا برمبنای توانمندی مردمی هستند که باید در تحقق اهداف هدقمند کردن یارانه ها و اقتصاد مقاومتی بکوشند.

فرماندار آشتیان تصریح کرد: باید تلاش کنیم همراه با دولت بر تعداد منصرفان از ثبت نام به افزائیم تا نتایج آن به خروج کشور از رکود اقتصادی و ایجاد رونق در بازار کسب و تولید جامعه منجر شود.

حسنی با بیان اینکه در مرحله‌ی دوم هدفمند کردن یارانه‌ها به ارتقاء وضعیت بهداشت و سلامت جامعه و تولید و اشتغال توجه‌ ویژه‌ای می‌شود، گفت: با اجراء این مرحله همه‌ جامعه از آن بهره می‌برند و افرادی نیز که از ثبت‌نام خودداری کنند با انصراف خود گامی بزرگ در این راستا برداشته‌اند.

وی افزود: شوراهای اسلامی شعار حاکمیت مردم بر مردم را عملیاتی کرده و مشارکت طیف های مردمی در امور بستر پیشرفت عمرانی و اجتماعی را سریع تر کرده است.

فرماندار آشتیان تصریح کرد: شوراها مراجع همفکری، باروری دیدگاه های اخلاقی و شناسایی و بکارگیری استعدادهای مردمی در پیشبرد امور شهرها و روستاها هستند و باید برای حضور بیشتر طیف های مردمی در برنامه ها ظرفیت سازی کنند.

حسنی با تاکید به شوراهای شهر و روستا گفت: شورائیان باید نسبت به توجیه مردم از مزایای قانون هدفمندی یارانه‌ها اقدام و هرگونه اخبار و اطلاعات را به موقع به مسئولان مربوطه گزارش دهند.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
برچسب ها: اراک ، شورا ، آشتیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.