شب گذشته تصادف زنجیره‌ای خودرو‌های سبک و سنگین آتش نشان‌های دو ایستگاه را به محل حادثه کشاند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت 22:30 دقیقه شب گذشته از طریق سامانه 125 آتش نشانان مطلع یک حادثه‌ی رانندگی در اتوبان چمران نرسیده به میدان توحید می‌شوند.

به دنبال این موضوع سریعا دو ایستگاه با خودرو‌های آتش نشانی به محل اعزام میشوند.

آتش نشانان در محل مشاهده می‌کنند یک دستگاه کامیون با 11 دستگاه خودروی سبک برخورد کرده و خسارت مالی زیادی به همراه داشته است.

همچنین در این خصوص نوجوانی که قصد عبور از عرض خیابان را داشته دچار مصدومیت شده که با تلاش آتش نشانان جهت انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس تحویل داده می‌شود.

ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره‌ی این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و جلوگیری از نشت بنزین و کنار کشیدن خودروها توسط جرثقیل عملیات را در ساعت 23:12 به پایان رساندند.

**تصادف زنجیره‌ای 12 وسیله نقلیه در تقاطع چمران- توحید

سرهنگ عین الله جهانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق گفت:‌ ساعت 22:40 دقیقه شب گذشته یک دستگاه کامیون که در شمال به جنوب بزرگراه چمران قبل از تقاطع توحید در حال حرکت بود، به علت تخطی از سرعت مجاز و عدم توانایی در کنترل وسیله‌ی نقلیه با 11 خودرویی که در پشت چراغ قرمز ورودی به تقاطع توحید متوقف بودند برخورد کرد.

وی در ادامه بیان کرد: پس از برخورد کامیون با 11 وسیله نقلیه سواری خسارات مادی را به رانندگان 11 وسیله نقلیه وارد کرده است. و در ادامه نیز یک عابر پیاده که در حال عبور از عرض خیابان بوده برخورد می‌کند و منجر به مجروح شدن عابر پیاده می‌شود.

سرهنگ جهانی در خاتمه افزود: مسیر و محل تصادف در بزرگراه چمران در مسیر شمال به جنوب بوده که با توجه به سرازیری حداکثر سرعت مجاز 80 کیلومتر بوده و قبل از ورود به تقاطع تابلو‌های هشدار دهنده در خصوص کاهش سرعت وجود داشته اما راننده کامیون در نهایت بی موالاتی و با سرعت زیاد در حال حرکت بوده که متاسفانه این حادثه خسرتی و جرحی به وقوع پیوسته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار