عضو شورای شهر اردبیل گفت: عملکرد ۶ ماهه شورای چهارم اردبیل رضایت بخش نبوده و بیشتر وقت شورا صرف روزمرگی و برخی امورات رایج شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، ولی نعمتی در نطق پیش از دستور جلسه شورای شهر اردبیل اظهار کرد: مردم از 13 عضو شورای شهر اردبیل انتظار دارند در عرصه های تصمیم گیری و تصمیم سازی و نشان دادن شایستگی های تخصصی خود قوی و با برنامه همراه با ایده های خلاقانه وارد کار شده و در قالب کمیسیون های تخصصی مشکلات مردم را پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: دیگر دوران شناخت روحیات اعضا و برخی برنامه ریزی های سنتی و تشکیل جلسات بی ثمر گذشته است و باید از ابتدای امسال سعی کنیم تا با نگاه عمیق و اصولی به توسعه کلانشهر اردبیل به گونه ای برنامه ها و هدفگذاری ها را تنظیم کنیم تا مردم به راحتی بتوانند با گذر از معضلات و کمبودها رفاه و آسایش بیشتر را در زندگی شهروندی خود احساس کنند.

نعمتی حفظ وحدت رویه و عمل به 34 بند از وظایف اعضای شورای شهر اردبیل را با نگاه عمیق به حوزه های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و رفاهی شهروندی خاطرنشان کرد و گفت: برنامه ریزی  و مشارکت دادن خود مردم، توجه جدی به امور بهداشتی در آستانه فصل تابستان و گرما و جدی گرفتن برخی از نارسایی های شهری از مسائل مهم و حساس است.

عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: یکی از وظایف شورا و شهرداری در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان جلوگیری از هرگونه نابسامانی و جلوه مکدر شهری است که ضرورت دارد در این زمینه با انجام سفر و ماموریت هایی که به مناطق مختلف اعم از داخلی و خارجی انجام می شود اعضای شورای شهر اردبیل با طرح ها و پروژه های زیربنایی و توسعه یافته در مناطق مختلف آشنا شده و بیشتر در این زمینه با الگوها و شیوه های جدید آشنا شوند.

انتهای پیام/م

منبع: تسنیم
برچسب ها: اردبیل ، شورا ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.