سرکنسول ها در کشورهای قزاقستان ، افغانستان و ترکمنستان در مشهد ، توسعه روابط و همکاری با مجموعه آستان قدس رضوی و نیز بهره مندی از ظرفیت های بی نظیر اقتصادی این نهاد را الزامی دانستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ؛ سرکنسول قزاقستان در بازدید از مجموعه آستان قدس رضوی، افزود : فعالیت ‌های زیربنایی اقتصادی مجموعه آستان قدس رضوی ، این آستان را تبدیل به قدرتمندترین هلدینگ اقتصادی منطقه کرده است.

اونقالاب اونالبویوف به اشتراکات مذهبی ، تاریخی و فرهنگی کشور قزاقستان با جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و با ابراز امیدواری ادامه داد : قزاقستان برای بهره مندی از زمینه های مختلف اقتصادی در آستان قدس رضوی و توسعه همکاری های اقتصادی در آینده ای نزدیک تلاش می کند .

سرکنسول کشور ترکمنستان نیز با ابراز خرسندی از آشنایی با اقدامات متنوع اقتصادی آستان قدس رضوی و تجارب موفقش در ساختن راه ، تونل، سد ، صنایع تبدیلی و کشاورزی افزود : کشور ترکمنستان خواهان استفاده از تجارب ارزشمند آستان قدس رضوی است .

سردار ممد گاراجیف اقدامات اقتصادی آستان قدس رضوی را نشان‌دهنده دید مدیریتی وسیع در این نهاد عظیم دانست که توانسته است این فعالیت ‌ها را برای توسعه اقدامات فرهنگی به کار گیرد .

سرکنسول جمهوری اسلامی افغانستان نیز گفت : برند رضوی و مرغوبیت و کیفیت محصولات غذایی آن در کشور افغانستان تأیید و شناخته شده است .

محمد امین صدیقی در ادامه سخنانش بر گسترش سطح همکاری های اقتصادی و استفاده از ظرفیت بازارهای کشورهای همسایه تأکید کرد ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.