کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق امروز چهارشنبه 14 تشکل سیاسی را که در انتخابات پارلمانی سی‌ام آوریل کنونی مشارکت دارند به علت زیرپا گذاشتن قوانین مبارزات انتخاباتی که از اول ماه کنونی آغاز شد، جریمه نقدی کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری آلمان؛ صفا الموسوی سخنگوی کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق به خبرنگاران گفت کمیسیون انتخابات تصمیم گرفت 14 تشکل سیاسی را که در انتخابات پارلمانی شرکت کردند به علت تخلف در مبارزات انتخاباتی جریمه کند. وی افزود کمیسیون انتخابات به نظارت بر مبارزات انتخاباتی و کشف تخلفات در مدتی که مبارزات انتخاباتی ادامه دارد یعنی تا سی ام این ماه (آوریل) ادامه خواهد داد.
کاطع الزوبعی عضو شورای کمیسیون انتخابات عراق نیز در بیانیه ای اعلام کرد کمیسیون انتخابات جریمه مالی به میزان 50 میلیون دینار عراقی درباره مثال الآلوسی نامزد انتخابات پارلمانی عراق به علت تخلف از قوانین مبارزات انتخاباتی در نظر گرفته است.
همچنین مشعان الجبوری نیز به علت اظهارات اختلاف برانگیزی که در دوره مبارزات انتخاباتی در رسانه ها مطرح کرده است از نامزد شدن در انتخابات محروم شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار