اسناد دیده نشده از پادگان اشرف/

قوانین منافقین برای استحمام اعضا! + سند

در حالی که سرکردگان منافقین ادعا می‌کردند که پادگان اشرف یک شهر است و زندگی در آن به شکل عادی جریان دارد، اسناد باقی مانده در این پادگان به همراه جداشده‌های این گروهک پرده از نقض حقوق بشر و زندگی سخت و تشکیلاتی آنها بر می‌دارد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، به نقل از مؤسسه راهبردی دیده‌بان، در زمان حضور گروهک تروریستی منافقین در عراق با محوریت پادگان اشرف همواره یکی از ادعاهایی که سرکردگان این تشکیلات جهت مظلوم‌نمایی و ابقای غصب زمین‌های مردم عراق مطرح می‌کردند، وجود زندگی به صورت عادی و به دور از مولفه‌های نظامی در پادگان اشرف بود.
 
در حالی که سرکردگان منافقین ادعا می‌کردند که اشرف یک شهر است و زندگی در آن به شکلی عادی جریان دارد، اما گزاره‌هایی مبنی بر لباس‌های نظامی، ادوات نظامی و آداب زندگی در این پادگان وجود داشت که این ادعا را به کلی رد می‌کرد.
 
اسناد برجای مانده در پادگان مخوف اشرف می‌تواند تنها گوشه‌ای از رویه زندگی نظامی و فرقه‌ای در این پادگان را تشریح نماید.
 
از نمونه این اسناد آیین‌نامه‌های زندگی در این پادگان است که اجرای آن برای نزدیک به 3 دهه مصداق بارز نقض حقوق بشر محسوب می‌شود. 

مجاهدین خلق 

 قوانین سخت و عجیب زندگی افراد در پادگان اشرف که در طول 30 سال زندگی اعضای این گروهک اعمال شد .
 
سرکردگان منافقین در حالی دم از آزادی اعضای این پادگان می‌زدند که عبور و مرور در اشرف شرایطی سخت‌تر از یک پادگان نظامی داشته و افراد برای هر جابه‌جایی باید ضمن هماهنگی با مسئول مربوطه، دلایل کاری ارائه می‌کردند و همه جزئیات عبور و مرور خود را بیان می‌کردند. 


 

 ویزای جابجایی در پادگان اشرف که برای جابجایی افراد میان همه ساختمان‌ها باید مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار